X

שיתוף

סגירה

ניצן גל

מייסדת ומנהלת שיווק Bllush

תחום: מסחר אלקטרוני

היזמיות המובילות של 'ליידי גלובס' לשנת 2017 - ניצן גל / צילום: ענבל מרמרי
אישי: 28 | רווקה | תואר ראשון בראיית חשבון ומינהל עסקים מהבינתחומי

הפיתוח

טכנולוגיה שעוזרת לאתרי מסחר מקוון לבצע פניות פרסונליות ללקוחות בזמן תהליך הקנייה. "המטרה שלנו היא לשנות את חוויית הקניה באונליין. אנחנו פועלים בעיקר בתחומי האופנה, עיצוב הבית והטיולים, שבהם הקנייה מונעת מרגש, ועוזרים לאתרים להגיע לחשיפה של מאות אלפים.

"הבנתי עד כמה הפחד שאנחנו מרגישים כלפי רעיון או צעד מסוים ביזמות, זה הצעד הראשון להצלחה בו. יש נטייה להתרחק מהפחד, אבל הוא דווקא מראה על התקדמות וצמיחה, ועוזר לך להבין שאתה בכיוון הנכון. צריך לקחת את הפחד הזה, לאמץ אותו וללכת איתו בכל הכוח".

להיות יזמית

"את התשוקה ליצור יש לי מגיל קטן, אבל רק בבינתחומי הבנתי שקוראים לזה יזמות. הרבה פעמים לא טוב לאנשים במקום עבודתם, כי שמים להם גבולות גזרה. ביזמות אין כאלה, להפך, אתה צריך לשבור כל גבול גזרה שאתה מכיר ולהגשים את החלום שלך.

כלים אפקטיביים בניהול

"הייתי מ"פ בבה"ד 1, ושם הבנתי שהכול מתחיל ונגמר באנשים, ואם אני רוצה להוביל משהו, אני צריכה לרתום אותם למשימה. אפשר לעשות את זה רק אם תביני מי עומד מולך ומה מניע אותו".

קראו עוד

ללמוד מטעויות

"מכיוון שסביבת הסטארט-אפים היא עדיין סביבה עם יותר גברים, מצאתי את עצמי לפעמים בפגישות כאישה היחידה בחדר, ומשהו בסיטואציה הזו הוביל לכך שאתבטא פחות ולא אגיד את דעותיי באופן מלא.

"במהלך הדרך הבנתי שהדבר לא פועל לטובתי או לטובת החברה, והקפדתי להשמיע את דעותיי גם כשהרגשתי שאני בעמדת יחיד. דעת הרוב לא תמיד נכונה, גם אם היא נאמרת באופן תקיף יותר. וחשוב להביא את הזווית שלי - גם אם היא שוברת מוסכמות".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט כך נבנתה הרשימה