גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

mythings

עוד כתבות

פריון במו"מ לרכישת myThings בכ-150 מיליון דולר

myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים

3 ישראליות בעשירייה הראשונה של חברות טכנולוגיה צומחות

myThings דורגה במקום השני בדירוג בדירוג 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של Deloitte, טראסטיר (Trusteer) דורגה במקום החמישי וחברת MyHeritage דורגה במקום העשירי

כיצד הפכו משרדי הפרסום למעין חממות לסטארט-אפים?

הדרך להבנת התנהגות הצרכנים בעידן הניו-מדיה עוברת דרך סטארט-אפים שמנטרים, עוקבים ובעיקר מבינים מיהו הצרכן החדש ■ באילו מיזמים משקיעות חברות הפרסום העולמיות, ומה קורה בחממות שהקימו אנשי הפרסום בארץ?

ויולה פרייבט אקוויטי תשקיע 8.4 מ' ד' ב-myThings

בוויולה מוסרים, כי השקיעו 8.4 מיליון דולר בחברה, כשחלק מהסכום הושקע במסגרת סבב הגיוס בחודש מארס ■ myThings מתמחה ביצירת פרסומות דינמיות, שמותאמות אישית לכל גולש על-פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו

בצל המיתון ומיעוט העסקאות בשוק האינטרנט: הסטארט-אפ הישראלי MyThings רוכש את ViewScore

סכום העסקה לא פורסם אולם על פי ההערכות מדובר במאות אלפי דולרים ; בני ארבל, מנכ"ל החברה, אמר ל"גלובס" כי "האינטגרציה של המוצר והטכנולוגיה של ViewScore לתוך החברה שלנו מאפשרת לייצר פתרונות חדשים ומרגשים עבור משתמשי MyThings"