בעל ניסיון של כ-20 שנים בתחום הקמעונאות במגוון תפקידים בחברת עלית, שטראוס ויוניליוור, בין היתר בניהול מכירות שטח, ניהול שיווק קמעונאי וניהול סחר; מתמחה במרחב הקמעונאי כולל בתחומי החנויות הפיזיות וחנויות האונליין, ובפתרונות של פלנוגרמה וסידור מדף, ניהול אסטרטגיית המחרה ועוד.
האני מאמין שלו הוא לשלב בין המודלים לפרקטיקה בצורה נכונה ואופטימלית שתביא לצמיחה בריאה של העסק.
כיום מנהל את תחום פיתוח הקטגוריות והערוצים בחטיבת המכירות ביוניליוור עם אחריות לשיווק לקונה ומתן פתרונות וכלים לערוצים השונים.
בוגר תואר שני בניהול השיווק (MA MARKETING MENEGMENT) בשלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.