בשיתוף

מה זה יזמות?

@orzutigang אתם ידעתם שווייז הומצא בישראל?? 🤯 יצא לכם ליזום משהו?? #למהזה_כמהזה #בריאות_פיננסית בשיתוף @harel_insurance_finance ♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

להורים

בשוק העבודה המשתנה שעבר ממודל של קביעות למודל לא יציב, היכולת להרוויח כסף בעצמינו ולא כתלות בבוס היא אחד מהיכולות החשובות שתוכלו לעזור לילדיכם לפתח לקראת כניסתם לשוק העבודה. יצירתיות, גמישות מחשבתית ויכולת להוציא דברים אל הפועל, כל אלו הן יכולות שניתן לפתח, בעידוד אקטיבי מצידכם, בתחילה דרך משחקים, ובשלבים מאוחרים יותר דרך תמיכה במיזמים שונים שניתן להרוויח בהם כסף.

הפעלה

בגילים צעירים, קחו בריסטול וחומרי יצירה, ובקשו מהילדים להקים חנות. דברו איתם, מה מוכרים בחנות, למה בחרו דווקא את מה שהם בחרו למכור, מי הם חושבים שיקנה את מה שהם מציעים, ציירו את החנות לפרטים: איך נראה השלט, איך המדפים, הכינו מחירון – כמה יעלו המוצרים, למה בחר דווקא במחיר הזה, ואיך תיערכו לפתיחה החגיגית – את מי תזמינו, למי תספרו.
בגילים מתקדמים, עודדו את הילדים להרוויח כסף בעצמם, ועיזרו להם להוציא רעיונות אל הפועל, בשימת לב לתימחור: כלומר, שהעלות של הקמת והפעלת העסק לא גבוהה יותר מהרווחים שאפשר להשיג עליו. בקשו מהם להציג תחשיב, עלות מול הכנסות צפויות, ואם הם לא עומדים בו, דברו על מה בעצם השתבש.

צפו במושגים נוספים

כל הזכויות שמורות לגלובס

תקנון