גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אולד ספייס

מותג דיאודורנטים

עוד כתבות

ניתוח מיוחד: מה השתבש באסטרטגיה של P&G בישראל?

מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?

הצ'ארמר שכבש את העולם בפרסומת לאולד ספייס מדבר

הוא שולט בהיסטוריה של הנאציזם, מעריץ את סטנלי קובריק ומחזיק בהשקפות מוצקות על היחסים הבין-גזעיים ■ ראיון עם איזייה מוסטפא

הפרזנטור של אולד ספייס יוביל קמפיין לבירה מכבי

מוסטפא יגיע לישראל לצילומי הקמפיין ■ החברה תשקיע במהלך 2 מיליון שקל

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מ' ש'

אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן

פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את המותג אולד ספייס

‎‎המותג, המוביל את שוק הדיאודורנטים בארה"ב, התפרסם בין היתר בזכות קמפיין "הגבר על הסוס"‏ - תחת הסלוגן "‏Smell like a man, man‏"