בחברת Fiverr ערכו מפגש פתוח לאנשי ענף הפרסום, בו דנו בשינויים שעובר התחום • "כיום המשפיענים הם אנשים שצמחו בקהילות וברשתות, ולא המגה-טאלנטים שראינו בעבר. תם העידן שבו מותגים מכתיבים מסרים לצרכן", אמרה גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק בפייבר • אירועים ומינויים
כך אמר יועץ השיווק והתסריטאי אורי לברון בוועידת MAD של "גלובס" • בפאנל בנושא "ממציאים מחדש את השפה הישראלית" השתתפו גם רבקה מיכאלי, עידו גרינברג ודנה בריל
הסדרה, שהשם הלועזי שהוענק לה הוא "מוסד 101", כבר עלתה לספריית התכנים של החברה, והיא משודרת בעברית בליווי כתוביות
הסדרה תשודר בדיבוב לספרדית בתחנות הטלוויזיה של TNT SERIES, ופרט לעונה הראשונה נרכשו גם עונותיה האחרות ■ המכירה התבצעה באמצעות אנדמול שיין אינטרנשיונל
לבוא ממקום של כוח וניסיון; לא להמעיט בערך התבונה והבשלות; להדגיש את היכולות ובעיקר לא להתנצל ■ לגילאי 45 פלוס יש המון מה לתת בשוק העבודה, הם רק צריכים לדעת איך למכור את זה
לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה
לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G