גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

איש השיווק של החודש

עוד כתבות

אלדד אביטן, סמנכ"ל השיווק של AllJobs / צילום: סטודיו עדיגיטל

איש השיווק של אוגוסט: אלדד אביטן, סמנכ"ל שיווק ב-AllJobs

זאת בזכות מהלך השקת מתחם השכר של האתר "כמה אתם שווים", בו לקחו חלק למעלה מ-130,000 ישראלים

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי נבחר לאיש השיווק של יוני

איגוד השיווק הישראלי נימק את הבחירה בהלוי "בזכות המהפכה באסטרטגיה השיווקית של משרד התיירות, שהפכה את המגמה והובילה לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת"

השירות שופר - וסמנכ"ל הוט נבחר לאיש השיווק של חודש מארס

איגוד השיווק הישראלי בחר בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת בזכות השינוי שהובילה החברה בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה

שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני

אשת השיווק של אוגוסט: שיר זכאי, סמנכ"לית השיווק של נירלט

הבחירה בזכאי - בזכות המהלך השיווקי תחת הכותרת "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?" וחלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה

יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן

איש השיווק של חודש יולי: מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי

איגוד השיווק הישראלי: הבחירה במנכ"ל ערוץ 10 לאיש השיווק של החודש - לאור המיצוב מחדש של הערוץ

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

איש השיווק של דצמבר: מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלי גולן טלקום

איגוד השיווק הישראלי: "גולן הצליח למצב את חברת גולן טלקום מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות הכול כלול משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר"

איש השיווק של אוקטובר: אלעד רביד משטראוס מזון טרי

באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים

אלדד קובלנץ / צלם: זיו קורן

איש השיווק של אוגוסט: אלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית

"קובלנץ הפך את החינוכית לערוץ איכותי ורלבנטי ולמוביל שוק שידורי הילדים"

איש השיווק של יוני: סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה

מאיגוד השיווק נמסר כי אורן בר גיל נבחר בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ

אשת השיווק של מאי: מנהלת השיווק של סוגת, יעל פודולסקי

הבחירה בפודולסקי נעשתה בזכות החדירה של חברת סוגת לקטגוריית הפתיתים

אשת השיווק של אפריל: אורית גרינבוים משטראוס מים

נבחרה בזכות הצלחת המהלך השיווקי של השקת בר המים תמי 4 BUBBLE BAR

אשת השיווק של חודש פברואר: לבנת פורן

איגוד השיווק בחר בפורן בזכות הובלת מהלך מודעות הציבור לזכויותיו הרפואיות

איש השיווק של חודש ינואר: העיתונאי בן כספית

נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות הצלחתו של העיתון "סופהשבוע" בו הוא כותב

איש השיווק של חודש נובמבר: רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס

דנאי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלכי השיווק למכירת טויוטה קורולה החדשה

איש השיווק של חודש אוקטובר: מייסד רשת קופיקס, אבי כץ

איגוד השיווק הישראלי: "המהפך שיצר כץ גרם לשינוי בשוק רשתות בתי-הקפה ועורר גל תגובות ואהדה ציבורית ותקשורתית שלא ניתן היה להתעלם ממנו"

אשת השיווק של ספטמבר: דנית שלו, מנהלת השיווק של עוף טוב

שלו נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך מותגי מקיף שעברה החברה

אשת השיווק של אוגוסט: שירה יעבץ-אפל מפסטיבל ישראל

איגוד השיווק בחר ביעבץ-אפל בזכות הפיכת פסטיבל ישראל לרלוונטי ומשפיע

מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן - איש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"

איש השיווק של יוני: אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר

איגוד השיווק הישראלי: פייגלין נבחר בזכות ייזום סדרת ה-Supernatural והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם

איש השיווק של מאי: מנהל השיווק של מכבי שירותי בריאות

עופר משולם נבחר לאיש השיווק של חודש מאי 2013 בזכות מהלך "מכבי שלי"