עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג של סדרת מוצרי עוף והודו טריים ארוזים. תחת המיתוג החדש השיקה החברה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו". המהלך השיווקי נועד לשכנע את הצרכנים לרכוש עוף ארוז מראש ולא בקצבייה. מרגיש לכם סינית? המדריך המעשי לכיס שלנו הכתבות שיכולות לחסוך לכם כסף לקריאה השינוי בארגון מתחיל מבפנים: "אנחנו פועלים כמו סטארט-אפ" הוספה לנושאים שמעניינים אותי מיתוגמיתוג מחדשעוףעוף טוב רוצה להתעדכן בנושאים הקשורים לכתבה? לחיצה על הנושא תוסיף אותו לרשימת "הנושאים שמעניינים אותי", שםניתן לקרוא ולנהל את ההתראות כשמתפרסמת כתבה בנושא. לצפייה בכתבות וניהול הנושאים, יש ללחוץ על כפתור בסרגל העליון הבנתי, תודה!