עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג מוצרי עוף והודו ארוזים

החברה משיקה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו"

עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג של סדרת מוצרי עוף והודו טריים ארוזים.

תחת המיתוג החדש השיקה החברה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו".

המהלך השיווקי נועד לשכנע את הצרכנים לרכוש עוף ארוז מראש ולא בקצבייה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988