דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג מוצרי עוף והודו ארוזים

החברה משיקה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו"

עוף טוב משקיעה 5 מיליון שקל במיתוג של סדרת מוצרי עוף והודו טריים ארוזים.

תחת המיתוג החדש השיקה החברה 3 מוצרי עוף חדשים שישווקו תחת השם "בחירת הקצב שלנו".

המהלך השיווקי נועד לשכנע את הצרכנים לרכוש עוף ארוז מראש ולא בקצבייה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות