גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

איש השיווק של השנה

עוד כתבות

youtube / צילום: שאטרסטוק

בחירה לא שגרתית: אנשי השיווק של 2017 - "היוטיוברים"

עפ"י איגוד השיווק, יוטיוב הפך להיות הטלוויזיה של דור ה-Z, ובהתאם הפכו היוטיוברים למנהלי הערוצים המובילים בקרב צעירים ואלה שמחליטים במה בני נוער יצפו בזמנם החופשי

אלונה ברקת / צלם: תמר מצפי

אשת השיווק של 2016: אלונה ברקת, בעלת הפועל באר-שבע

ברקת נבחרה בזכות השינוי שהביאה אל הפועל באר-שבע, שהוביל לזכייית הקבוצה באליפות המדינה בכדורגל לראשונה מזה 40 שנה

איש השיווק של 2015: איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל

איגוד השיווק בחר באברכהן בזכות מהלך המותג הפרטי שהוביל בשנה האחרונה, שכלל את הרחבת מגוון המוצרים ותקשור מסיבי מתמשך

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

איש השיווק של 2014: מיכאל גולן, בעלי גולן טלקום

גולן נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר ■ "איש שיווק יוצא דופן, בעל חזון ורצון לשינוי"

איש השיווק של 2013: אבי כץ, מייסד רשת קופיקס

כץ נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת רשת בתי-הקפה החדשה, המציעה תפריט אחיד ב-5 שקלים בלבד

איגוד השיווק משיק את כנס השיווק 2014 - "שיווק על הגריל"

הכנס ייערך ב-23 בינואר ■ בכל דיון תעלה על הבמה דמות מרכזית מעולם השיווק, המדיה והתקשורת, שתתמודד מול 3 שואלים ש"יעלו אותו על הגריל"

איש השיווק של 2012: מנכ"ל סודה סטרים דניאל בירנבאום

באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שבירנבאום הוביל את סודה סטרים למעמד של אחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם

איילת צרפתי-רוזן מאסם - אשת השיווק של 2011

‎‎איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית חטיבת החטיפים באסם לאשת השיווק של 2011‏, בזכות החדרת בייגלה "שטוחים"‏ וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה

אנשי השיווק של 2010: משה וליאון אדרי

האחים אדרי, מבעלי סינמה סיטי, קיבלו את התואר על הקמת מתחם בתי-הקולנוע בראשון-לציון

איש השיווק של 2009: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק

גוראון זכה בתואר בשל המהלך של בזק להרחבת השירותים בבית הלקוח, תחת הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"

איגוד השיווק בחר במנכ"ל קשת אבי ניר לאיש השיווק של השנה

ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"