גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אלון מוליאן

מנכ"ל חברת twisted

עוד כתבות

תוכן שיווקי - הדור הבא: תופעת "התוכן הממותג" תופסת תאוצה

משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת

טוויסטד הופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי מלאה

זאת במטרה לספק פיתרון כולל ללקוחותיה ■ במסגרת שינוי האסטרטגיה, החברה מתרחבת ומשיקה 3 מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידיאו, עולם הסלולר וענף החיפוש

52% מהגולשים: פרסום ברשתות חברתיות לא מפריע לגלישה

כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים

twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט

תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט

בענף האינטראקטיב מעריכים: צפויה ירידה בהיקפי פרסום, אך המשבר טרם הגיע לישראל

בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי

חברת twisted fly משיקה כלי לניתוח תוכן גולשים

לדברי החברה, הניתוח יתבסס על מסד נתונים שיושגו "מהבטן של הצרכן" - שאין דרך מחקרית אחרת להשיגם כיום