גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אסי שביט

נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום הישראלי. למד בבית-הספר School of Visual Arts בניו-יורק וסיים בהצטיינות. עם חזרתו לישראל הצטרף לשלמור-אבנון-עמיחי, שם נשאר כ-7 שנים. לאחר מכן עבר לגיתם BBDO, ומונה שם לסמנכ"ל קריאייטיב. לאחר כ-3 שנים פרש מגיתם כדי לפתח קריירה בינלאומית, עבד בסוכנות פרסום בגרמניה למשך חצי שנה, וקמפיינים שיצר שם היו פינליסטים בתחרות בקאן.

עוד כתבות

אסי שביט / עיצוב: גלובס

"בית ספר למושג 'ליצור דרישה מלמטה'"

אסי שביט, הבעלים של משרד הפרסום "שביט וזהו", על "לא איטונג לא קונה"

בי-קיור לייזר / צילום: שביט

תקציב הפרסום של בי-קיור לייזר עובר למשרד הפרסום שביט וזהו

התקציב עומד על היקף של כ-7 מיליון שקל • בי-קיור לייזר הוא מכשיר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורטופדיות ומפציעות

אסי שביט / צילום: איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

מנכ"לית שדולת הנשים / צילום: רן מלמד

שדולת הנשים: "לא נדבר יותר על המותג, רק על מי שמאחוריו"

פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין

אסי שביט / צילום: איל יצהר

לפני כולם משרד הפרסום "שביט וזהו" יטפל בתקציב מתחם אושילנד

בקמפיין ההשקה של מתחם הבילוי החדש בכפר-סבא יושקעו כמיליון וחצי שקל

אסי שביט / צילום: איל יצהר

תקציב טרייד מובייל יטופל במשרד הפרסום "שביט וזהו"

טרייד מובייל היא אחת השחקניות הגדולות בשוק רכבי היד השנייה ■ זהו המהלך הגדול הראשון שעושה שביט מאז העז להמר וללכת על משרד בבעלותו

אסי שביט / צילום: איל יצהר

לפני כולם אחרי 4 שנים: אסי שביט פורש מחברון-זלצמן-שביט

שביט יפתח משרד הבוטיק עצמאי, שייקרא "שביט וזהו", שיטפל בלקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל

"ענף הפרסום ירד לזנות; צריך לסגור הענף ולפתוח מחדש"

גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח

אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל

שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO