המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
המשרד, שהגיע למקום האחרון במכרז הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרש לחשוף את תנאי הזוכה, ומשסורב עתר למחוזי ■ האוניברסיטה הפתוחה: "ניסיון לחלץ בחוסר תום-לב את תעריפי המתחרה" ■ ביהמ"ש המליץ למשוך את העתירה, והמשרד נענה
על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן
המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה
היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל ■ אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי
המכרז של נתיבי ישראל נחשב למכרז התשתיות הגדול ביותר, אך הוא התקבל בחשדנות מסוימת בענף הפרסום, בעיקר בשל העובדה שהדגש בו היה על הצעת מחיר ■ היקף הפרסום של נתיבי ישראל בשנים האחרונות עמד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז
היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'
מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של בנק ירושלים עמד ב-2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) הוא 3 מיליון שקל
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים
תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג
בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון
התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן