גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בדין

מותג של מרכך כביסה

עוד כתבות

מרכך 1 ליטר של סנו ומרכך 960מ"ל בדין / צילום: אתר המועצה לצרכנות

המועצה לצרכנות: אריזת מרכך בדין של יוניליוור מטעה

במועצה דורשים מיוניליוור לשנות את אריזת מרככי בדין, ולא מסתפקים בתגובה מנומסת

רשת אושר עד הורידה מהמדפים מוצרים של יוניליוור

בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה

ערוץ 10 - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

אוגוסט 2011 ייזכר לא רק בזכות המחאה - אלא גם עקב הירידה החדה בהיקפי הפרסום

סמנכ"לית יוניליוור: "לא משנים הרגלי צריכה עם מבצעי עוף בשקל"

ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"

יוניליוור משיקה סדרת מרככי כביסה חדשה תחת המותג "בדין אקסטרה"

זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל ; השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן