גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בועז שובל

עוד כתבות

לפני כולם בועז שובל, האחראי על פעילות הדיגיטל של מדיה קום, פורש

שובל כיהן בתפקיד במשך שנה ■ בין הצדדים סוכם כי בתקופה הקרובה הוא יסייע לחברה במספר נושאים

בועז שובל מצטרף לקבוצת אדלר-חומסקי

שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

בועז שובל, סמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, עוזב את תפקידו

בתפקידו הקודם שימש שובל כסמנכ"ל השיווק והמסחר של ynet במשך כ-5 שנים ■ בשלב זה לא מתכננים בהנהלת נענע10 לאייש את המשרה, ושובל ימשיך לסייע בתקופה הקרובה לאתר במספר נושאים מסחריים

מהפך: אתרים מתחילים למכור פרסום רק לפי חשיפות

השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה

לא רק בטלוויזיה: פרסומות ייעודיות לאינטרנט שודרו בגמר "הישרדות" בנענע10

גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט

סמנכ"ל השיווק של נענע10: "היו טעויות בהשקה, אך נסיים את 2009 בחיוך ענק; נוויל ברודי היה ונשאר אליל"

בנענע10 מתקשים להתרומם מההשקה מחדש של האתר: הגולשים זועמים והטראפיק ירד ; בועז שובל, סמנכ"ל השיווק של האתר, מסביר מדוע המהלך היה נכון, אילו תיקונים נמצאים בדרך, ולמה העיצוב החדש שווה מיליון שקל