לפי דיווח ב"בלומברג", קבוצת בראון GP רשמה רווח של 98.5 מיליון ליש"ט בשנת 2009 - שבה זכתה באליפות היצרנים וגם באליפות הנהגים; המנהלים קיבלו 20 מיליון ליש"ט מהסכום
הדילמה של ג'נסון באטון, אלוף הפורמולה 1: להישאר בקבוצה שלו, שנרכשה על-ידי מרצדס אבל מעוניינת להריץ נהג גרמני כמספר 1 שלה - או לעבור למקלארן, שם מספר 1 תמיד יהיה לואיס המילטון
ג'נסון באטון, האלוף הטרי של פורמולה 1, צפוי להישאר בקבוצתו בראון GP ולהקפיץ את משכורתו השנתית מ-3 מיליון ליש"ט ל-8 מיליון ליש"ט
לפני פחות משנה ג'נסון באטון היה על סף פרישה - אחרי קריירה מלאה בכישלונות וללא חוזה בפורמולה 1 ■ אז איך הוא הצליח להגיע מהמקום הנמוך הזה עד לתואר אלוף העולם?
כך מעריך מחקר של חברת האנליזות הבריטית Margaux Matrix Ltd, שטוען כי זהו שווי החשיפה שקיבלה העונה בראון GP - היצרנית שהחליפה את הונדה
תשע השנים שלו בסבב הפורמולה 1 הפכו את ג'נסון באטון לאחת הבדיחות הגדולות של הענף. בבריטניה מולדתו הוא נכנס לרשימה היוקרתית של "הספורטאים הלוזרים בהיסטוריה". אבל אז הגיעה 2009, ובאטון האומלל הסכים לקצץ 50% משכרו כדי להמשיך לנהוג בקבוצה הכושלת אותה לקח רוס בראון. חצי שנה אחרי הוא עומד בפסגת הדירוג, עם שישה ניצחונות משבעה מרוצים בדרך לאליפות מספרי האגדות של הוליווד