גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ברודקאסט

ברודקאסט - הכוונה בערוצי הברודקאסט היא לערוצים המשדרים לכלל הציבור. בישראל מדובר בערוצים 1, 2 ו-10.

עוד כתבות

חזי בצלאל / צילום: רמי זרנגר

בלעדי פערים מסחריים, קשיים רגולטוריים והגורם האנושי: עסקת קשת-אקספון התפוצצה

לאחר חודשים ארוכים של משא ומתן מורכב, קשת החליטה שלא להיכנס כשותפה בחברת אקספון • אחד הגורמים המשמעותיים בטרפוד העסקה היה הגורם האנושי: ככל הנראה הבעלים של אקספון חזי בצלאל התקשה לוותר על השליטה בחברה

איוב קרא / צלם: איל יצהר

בלעדי בדרך לברודקאסט? שידורי ספורט ישראליים מרכזיים יחויבו להיות משודרים בעידן פלוס

משרד התקשורת יגיש הצעת חוק שתחייב את הגופים המשדרים להיכלל בעידן פלוס • השידורים המרכזיים כוללים את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל ובכדורסל ומשחקי נבחרות ישראל בכדורגל ובכדורסל • המשמעות: רגולציה ראשונה על גופי תוכן כמו פרטנר וסלקום בתחום הטלוויזיה

טלי גורן / צילום: עדי אורני

הברודקאסט החדש

בעולם כבר הבינו שהמודל הכלכלי של ערוצי הברודקאסט לא מספק - אבל בישראל התוכן המקורי של הערוצים המסחריים ניתן חינם ■ סמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת - דעה

JCS

בית הפוסט JCS נמכר: כל עובדי החברה יפוטרו

זאת לאור מכירת הפעילות לחברת ברודקאסט ■ JCS תפסיק את פעילותה בתחום הפוסט פרודקשן ותתמקד רק בתקשורת בינלאומית ובהחכרת אולפנים

סלט בשלט

yes, שמחליפה שוב ושוב אפיקים של ערוצים, מתנגדת לשינוי מיקום ערוצי הברודקאסט

כחלון קבע רשמית: הערוצים המסחריים יעברו לאפיקים 12-16

כך הודיע משרד התקשורת, זאת לאחר שמועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין תמכו שתיהן במעבר לאפיקים אלה על פני המעבר לאפיקים חד-ספרתיים ■ האפיקים 22 ו-10 יבוטלו

מסתמן: כחלון יעביר את ערוצי הברודקאסט לאפיקים 12-16

זאת לאחר התייעצויות שקיים עם מועצת הרשות השנייה ועם גורמים אחרים בשוק ■ חברי מועצת הרשות השנייה: היו"ר אילן אבישר העביר את המלצותיו לשר כחלון ללא דיון מקדים

זכייניות ערוץ 2: תנו לנו את אפיקים 1-5, זה אינטרס ציבורי

בטרם הודיע השר כחלון על כוונתו לקבוע את אפיקים 12-16 כערוצים המסחריים החדשים, ביקשו קשת ורשת במהלך השימוע את האפיקים 1-5

נדחקים לשוליים

מבט אל הפריים-טיים של ערוצי הברודקאסט הערב מסביר את פריחת ערוצי הנישה בארץ

סיכום 2010: 172 שידורי כדורגל וכדורסל, 53 מיליון שקל על זכויות שידור

ערוצי הברודקאסט נתנו את הטון ב-2010, אבל האם המגמה הזאת תימשך ב-2011? ■ נתי דינר, סמנכ"ל ערוץ 10: "לשידורי ספורט אין מקום בפריים-טיים בשוק הטלוויזיה בארץ"