גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בריקמן

משרד פרסום בבעלות גדעון וטל בריקמן

עוד כתבות

סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

בלעדי מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

דודי ברמן  / צילום: איל יצהר

לפני כולם דודי ברמן יפעל במחלקת קפסולה במשרד הפרסום בריקמן

מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן

גדעון בריקמן / צילום: איל יצהר

לפני כולם אדלר-חומסקי מגדיל החזקותיו בפרסום בריקמן ל-51%

פרסום בריקמן עבר למשרדי אדלר-חומסקי במגדלי אלקטרה, אך צפוי לשמור על פעילות עצמאית ונפרדת ■ טל בריקמן: " אנחנו משרד רווחי, והמהלך נובע מהבנה שחשוב להתחבר לגוף גדול"

לפני כולם בריקמן ודרורי במכרז על תקציב כרטיס האשראי של שופרסל

לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז

רומן קצר: הדס ליבר פורשת מפרסום בריקמן

ליבר, שהצטרפה למשרד על טיקט מוביל קריאטיבי, אמורה הייתה להפוך לשותפה ולהחזיק עד 10% מהמניות ■ היא החליפה בתפקיד את יותם שרון, שהחזיק בתפקיד במשך כ-7 שנים

לפני כולם תקציב רשת קפה אילן'ס עובר למשרד הפרסום בריקמן

זאת על רקע כוונת ההתרחבות של רשת בתי-הקפה ■ היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל

לפני כולם LEAD, בריקמן ודה בריף עלו לגמר במכרז גאפ

משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון

אדלר-חומסקי ירכוש מניות במשרד הפרסום בריקמן

בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן

עוד תקציב רכב לגיתם: יטפל בתקציב הפרסום של BMW

BMW פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ לאחרונה זכה גיתם גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב אופל

בריקמן זכה בתקציב הפרסום של מכללת וינגייט

היקף התקציב, שטופל עד עתה בידי משרד הפרסום יורו תל-אביב, יעמוד על 3 מיליון שקל בשנה

13. פרסום בריקמן

הדירוג הגבוה יחסית של משרד כמו בריקמן במדד "משרד הפרסום של השנה" הפתיע גם אותנו

תחרות Effie Awards של המי"ל: צומת ספרים ופרסום בריקמן זכו ב"אפי פלטיניום"

בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות

הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

בריקמן יטפל בתקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל בהיקף 3 מיליון שקל לשנה

המהלך נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בישראל קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח

תקציב הפרסום של סימנס מכשירי חשמל עובר למשרד הפרסום בריקמן

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ; מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונת סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול