גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גולן פרצר

מנכ"ל BBDO קונטנט

עוד כתבות

CNBC / צילום מסך

שת"פ ב-1.5 מ' ש' של משרד הכלכלה עם ערוץ הכלכלה CNBC

במסגרת המהלך לקידום ההשקעות בישראל, יעלו באתר ייעודי ב-CNBC כ-30 כתבות תוכן מערכתי שיעסקו בנושאים שונים הקשורים לכלכלת ישראל

לפני כולם זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

גולן פרצר: "לתוכן שיווקי יש פוטנציאל למיליארד שקל בשנה"

לגולן פרצר, מנכ"ל BBDO קונטנט, ברור שמה שיכול "להחיות את הטלוויזיה" ו"לעשות את ההבדל בין התמוטטות להישרדות" הוא התרת הרסן בכל הנוגע לתוכן השיווקי: "'פרסומת סמויה' זה צירוף מילים ישראלי אפל"