עדיקה, שסומנה בעבר כהבטחה גדולה בתחום האופנה המקוונת בישראל, מוזגה אשתקד לגולף כדי למנוע את קריסתה • כעת מדווחת גולף כי היא פועלת לצמצום משמעותי של הוצאות עדיקה, כולל הפסקת שכירת מרכז לוגיסטי, סגירת חנויות פיזיות ופיטורי מרבית העובדים, לצד בחינה של מכירת יתרת נכסי המותג
אחרי אינטל, גם בקבוצת החדשנות של סיסקו ישראל, מציעים לעובדים לבחור מכונית טסלה ממודל 3 בליסינג תפעולי, באמצעות חברות השכרת רכב אלדן • פרופ' גליה רהב, עד לאחרונה מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בשיבא, מונתה לרופאה הראשית ויועצת לזיהומים ברשת "בית בלב" • אירועים ומינויים
בנה של ג. יפית, אייל גרינברג, מונה לאחרונה לדירקטור בקבוצת האופנה • גרינברג הבן מחזיק ב-18% ממניות ג. יפית ייעוץ והשקעות ומכהן כמנכ"ל של רשת סטימצקי • בעלת השליטה בגולף, כלל תעשיות, הודיעה לאחרונה על הענקת אופציה לסטימצקי לרכישת 6.5% ממניות גולף
הכנסות החברה ברבעון השני של 2020 הסתכמו ב-182 מיליון שקל • בסיכום המחצית עוברת קבוצת האופנה להפסד נקי של 12 מיליון שקל לעומת רווח נקי של שני מיליון שקל בסיכום המחצית הראשונה של 2019
את הדברים אמר רביב ברוקמאייר עם פתיחת החנויות המשופצות של הקבוצה בכלבו שלום בת"א • הוא מגלה כי אובדן המכירות לקבוצת גולף בתקופת הסגר עמד על 130 מיליון שקל, וכי הפדיונות מאז החזרה לפעילות בחנויות גולף אנד קו עולים על המכירות בשנה שעברה
הרשת הציגה מגמה חיובית ברווח הגולמי, אולם לא הצליחה לשפר את שיעורו מהמכירות, וזאת בהשפעת עלייה בשיעור ההנחות שהעניקה • מתחילת השנה הפסדי גולף מסתכמים בכ-5 מיליון שקל, לעומת שורה תחתונה מאוזנת בתקופה המקבילה
תחום הלבשת הבית, שלראשונה מדורג כקטגוריה נפרדת במדד המותגים, ממשיך לצמוח ומגלגל מיליארדי שקלים בשנה • מעבר להתלהבות הישראלית מאיקאה השבדית, רואים את ההערכה של הצרכן הישראלי למותגים כחול־לבן
המשבר בענף האופנה לא פוסח על גולף, ומלבד פעילות עדיקה, כל המגזרים רשמו הפסד תפעולי • ההכנסות ירדו ב-12% לעומת הרבעון המקביל ל-195 מיליון שקל • הרווחיות הגולמית נשחקה • ללא התרומה החיובית של תקן IFRS16 לסגמנט התפעולי, ההפסד של גולף היה עמוק יותר
המתחם המיתולוגי בצפון תל אביב ייסגר בסוף ספטמבר, והמשכן החדש כבר החל את פעילותו • "זה דבר שקורה פעם אחת בחיי חברה", אומר המנכ"ל רביב ברוקמאייר
קבוצת האופנה האריכה את הסכם השכירות שלה במתחם גולף אנד קו בהדר יוסף עד ל-15 באוקטובר
רשת הקמעונאות בניהולו של רביב ברוקמאייר חתמה על הסכם שכירות לפתיחת חנות בבני-ברק שתחליף את החנות המרכזית שלה בהדר יוסף, וזאת למעלה מ-70 שנה לאחר שהוקם במקום מפעל כיתן המיתולוגי
החנות הפיזית הראשונה של עדיקה, שנפתחה במארס בדיזנגוף סנטר בת"א, נחשבת לאחת מ-5 החנויות המובילות במכירות בארץ למ"ר - ובניגוד לרבעון הראשון עומדת ביעדים שהוצבו לה ■ ההפסד הנקי של הקבוצה במחצית הראשונה ירד מ-46.5 מיליון שקל ב-2016 ל-5.6 מיליון שקל
את האתר הקימה ותפעיל הזכיינית המקומית באמצעות צוות Adika המפעיל את אתר גולף קידס ■ האתר הבא שתשיק הקבוצה יהיה של גולף אנד קו
הסיבה: הימצאות חומר מסוג קדמיום בכמות העולה על המותר ■ צרכנים שרכשו כלים אלה מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לקבוע איסוף מהבית ולקבל זיכוי מלא וכן שובר מתנה
בכוונת הקבוצה להשיק בשנה הקרובה אתרי מסחר מקוון גם למותגים בלו בירד וגולף אנד קו
שלט בכניסה לחנויות גולף אנד קו הציע "לקנות ב-350 שקל ולשלם רק 250 שקל", כשעליו מופיעים פריטי ריהוט שונים - וזאת אף שהריהוט לא כלול במבצע ■ גולף אנד קו: "מדובר בטעות אנוש שתוקנה באופן מיידי"
חברת האופנה דיווחה על שיפור בהכנסות וברווח ברבעון השני ■ המנכ"לית לשעבר אילנה קאופמן תזכה למענק פרישה של 1.2 מיליון שקל
ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי
לאחרונה עברה הרשת שינויים פרסונליים בהנהלה, שהובילו ככל הנראה להחלטה על השינוי במערך הפרסום
היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן