גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גטר גרופ

גטר גרופ בע"מ עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות ביבוא, שיווק והפצה של מגוון מוצרים ומתן שירות טכני ותמיכה במגזרים הבאים : מיכון משרדי, צילום ופיתוח, קדם דפוס, רפואי, רכיבי הנעה בתעשייה ואחרים.

גטר גרופ בע"מ הוקמה בשנת 1982 תחת השם כליל נוי הנדסה וציוד בע"מ. בנובמבר 1982 שינתה את שמה לישראקולור מעבדות (2000) בע"מ ובאוגוסט 2007 שינתה את שמה לשם הנוכחי. החל מאוגוסט 1995 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. באמצעות חברות שבשליטתה ביבוא , שיווק והפצה של מגוון מוצרים ממותגים מתחום המיכון המשרדי, הצילום, הדפוס, הרפואי-מעבדתי, רכיבי הנעה בתעשייה, תעשיית הכבלים והתקשורת ובאספקה של שירותים טכניים ולוגיסטיים וכן שירותי ייעוץ ללקוחותיה הרוכשים את הציוד והמוצרים הנ"ל. בעלי השליטה בחברה הם יחזקאל גונצ'רובסקי וסלו מנדלבאום המשמשים יחדיו כיו"ר. המנכ"ל מיכאל פוקס.

עוד כתבות

אמיר ברונפלד / צילום: כדיה לוי

מפלה לפרקליטות: ביהמ"ש זיכה את יועץ שוק ההון, אמיר ברונפלד, מאשמת שימוש במידע פנים

ברונפלד, המשמש כיועץ שוק ההון לחברת "המשביר 365", הואשם כי השתמש במידע פנים שקיבל מבעליה רמי שביט בנוגע לחברת "גטר גרופ" כדי לגרוף רווחים • ביהמ"ש: "לא הוכחה התזה של המדינה"

מיכאלה פוקס / צילום: תמר מצפי

בעל השליטה בגטר גרופ הגיש הצעת רכש בפרמיה של 4%

הצעת הרכש של סלו מנדלבאום מתייחסת לכ-13% מהונה של גטר גרופ, ונעשית לפי שווי של 22.9 שקל למניה ■ בשל הפרמיה הזניחה במחיר ההצעה לא מן הנמנע כי מנדלבאום יפרסם בקרוב הצעה משופרת

גטר גרופ רוכשת מבנה בקרית אריה ב-70 מיליון שקל

נכס בשטח של כ-8,200 מ"ר בקרית אריה לצד קבלת אופציה לרכישת נכס נוסף באותו המתחם ■ נכס זה אמור לשמש את פעילות חברות קבוצת גטר גרופ■