גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דנשר

חברת הפצה

עוד כתבות

בלעדי חברת מאיר בייגל עוזבת את ההפצה של דיפלומט לטובת דנשר

החברה עדכנה את רשתות הקמעונאות כי ב-1 בינואר מערך ההפצה שלה יעבור לידי דנשר, וקראה לקמעונאים לסיים את התחשבנות מולה עד לתאריך זה • בכך מסיימת מאיר בייגל התקשרות של שמונה שנים עם חברת ההפצה והיבוא דיפלומט

הדוכן הסיני / צילום: מיכל רז חיימוביץ’

דב הפנדה רקד לבדו: נגיף הקורונה השפיע גם על תערוכת התיירות השנתית IMTM

וגם: שירי אדמון מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל דנשר והאלוף במיל' משה קפלינסקי יצטרף לדירקטוריון אלביט מערכות • "השיחה" - מדור חדש

שירי אדמון / צילום: דפנה טל

בלעדי שירי אדמון מונתה למשנה למנכ"ל חברת דנשר

כיהנה בשנתיים האחרונות כסמנכ"לית חטיבת מוצרי הצריכה בחברה

חטיף קורני / צילום: שני מוזס

בלעדי דנשר וחטיף קורני נפרדים; ההפצה תעבור לחברת סידס

זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%

סדרת המשקאות של פרימור / צילום: עמית שטראוס

בלעדי דנשר נפרדת מפרימור: תפסיק את הסחר וההפצה של מותג המיצים

ספקית מוצרי המזון, הטואלטיקה והקוסמטיקה נפרדת ממותג המיצים - כך נודע ל"גלובס" • בפרימור יבצעו מעתה את הסחר מול רשתות השיווק באופן עצמאי, משה שעלול להחליש את כוחה מול הרשתות

אורי פדרמן - בעלים של קפה לנדוור  / צילום: איל יצהר, גלובס

לנדוור רוצה לגימה ממכירות הקפסולות בשוק הפרטי: חתמה על הסכם הפצה עם דנשר

החברה מחפשת להשתלט על עד 20% משוק הקפסולות • החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת בת של דנשר הנקראת דנסל, שתפיץ עבורה את הקפה בכ-1,000 נקודות מכירה נוספות

מגבוני פרש וואנס / צילום: מתוך כתב התביעה

ייצוגית: גודל מגבוני פרש וואנס קטן - החברה לא הודיעה לצרכנים

לטענת התובע, השוואה שערך בין שתי אריזות העלתה כי לא מצוין על האריזה החדשה שהמגבונים הוקטנו, כפי שדורש החוק בעת שינוי בתכולה או בגודל של מוצר - ומכאן טענתו להטעיה צרכנית

דנשר: ריקול למוצרי מרמולייט סוכרלוז+ עם סיבים תזונתיים

הסיבה: היווצרות גושים של אבקת המוצר, אשר עשויה להשפיע על משך זמן התמוססות האבקה בנוזל ■ עם זאת, החברה מבהירה כי אין כל מניעה לצריכת המוצר

דנשר מרחיבה את המותג MOOI לטבלאות שוקולד

משיקה סדרה של טבלאות שוקולד פרימיום תחת המותג MOOI שתכלול 6 טעמים

לפני כולם בראון נגד בעלי דנשר: הצעת הרכש לא חוקית

דנשר שבשליטת האחים ברק: "טענות חסרות בסיס"

בדיקה: הבורסה מתרוקנת - אילו מניות בדרך החוצה?

העדכון הקרוב של הבורסה צפוי להכפיל את מספרן של חברות הקטנות שצפויות להיכנס לרשימת השימור, ומעורר סימני שאלה לגבי רצונה לראותן כחלק אינטגרלי ממנה

לפני כולם רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

דנשר רוכשת חברת שיווק מזון ב-6.6 מיליון שקל

דנשר רוכשת השליטה על החברה המאוחדת להפצה ומסחר, ותשלם לה 8% ממחזור המכירות נטו של החברה למשך שלוש וחצי שנים, מה שעשוי לגלגל לידיה סכום נוסף של למעלה מ-6 מיליון שקל

תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

קנס של 126 אלף שקל לדנשר על פרסום דוחות מיידיים באיחור

רשות ניירות ערך: דנשר פרסמה באיחור שני דוחות מיידיים לבורסה - הראשון בנוגע להארכת עסקה קיימת, והשני בנוגע לסיום העסקתו של דירקטור חיצוני בחברה

סופט טאץ' השקיעה 10 מיליון שקל בפיתוח דור חדש של מוצרים

‎‎ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים‏ וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל

דנשר אינטרקוסמא תשווק בישראל את המותג PLAYBOY

תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת הבישום והטיפוח לגבר של המותג, הפונה בעיקר לצעירים

היעד של דנשר למותג העוגיות MOOI: מכירות של 40 מיליון שקל תוך 3 שנים

מכירות 3 החודשים הראשונים הסתכמו ב-3 מיליון שקל ■ רון ברק, מבעלי דנשר: "MOOI הוא יריית הפתיחה לפעילויות נוספות בתחום המזון"

דנשר רוכשת את המותגים מרמולייט, פופסטאר, גלילונית ופמילי

תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל