גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דפוסי קנייה

עוד כתבות

הפקולטה לניהול. רוצים למכור לצרכנים אחריות מורחבת? דאגו שיהיה להם קשה לבחור מוצר / צילום: Shutterstock

כך חוויית קנייה שלילית גורמת לצרכנים להוציא יותר כסף

צרכנים שחוויית הקנייה שלהם הייתה שלילית ירצו להגן על עצמם מהאפשרות שהיא תחזור על עצמה - והרבה מהם ירכשו עבור המוצר אחריות מורחבת, למרות שזו יכולה להגיע אפילו ל־50% ממחירו • אלא שהנטייה של צרכנים היא דווקא להימנע מהחלטות קשות • מה קמעונאים יכולים לעשות כדי להתגבר על זה? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

הישראלים מחפשים דרכים לחסוך בעלויות בעת הקנייה / צילום: כדיה לוי

הישראלים לא ממהרים לקנות כחול-לבן, וגם לא באמת חוסכים

סקר חדש, שבוחן את הרגלי הרכישות בסופרמרקטים בישראל לעומת מדינות אירופה, מראה כי הציבור המקומי פטריוטי פחות ממה שהוא חושב • ההצהרות על העדפת מזון בריא אינן תואמות את ההוצאה בפועל על פירות וירקות • המספרים מאחורי התנהגות הצרכנים, מדור חדש

בני נוער / צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: בני-הנוער הישראלים מתחילים לקנות באינטרנט בגיל 11

עפ"י מחקר שפרסמה eBay ישראל, 85% מבני-הנוער קונים אונליין לפחות פעמיים בחודש ■ 53% מבני-הנוער קודם רואים את המוצר בחנות ואחר-כך קונים אותו ברשת

סקר: לילדים יש השפעה גדולה על החלטות הקנייה במשפחה

סקר של zeta-tools עבור תפוז: 86% מהאמהות בגילאי 46-55 השיבו כי ילדיהן משפיעים במידה רבה ומעלה על ההחלטה איזה מותג ביגוד או הנעלה יקנו ואיפה ■ עם זאת, בחופשה המשפחתית להורים עדיין יש המילה האחרונה

בעקבות המשבר: האמריקנים שולחים פחות הודעות SMS ויוצאים פחות למסעדות

עפ"י סקרים שערכו סוכנויות הפרסום WPP ו-OMD, הצרכנים בארה"ב שינו בשבועות האחרונים את דפוסי הקנייה שלהם ; באופן כללי הם קונים פחות, בעיקר בגדים ומכוניות