גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ורד בטש

מנהלת הבצפר, בית-הספר הגבוה של איגוד חברות הפרסום

עוד כתבות

"הבצפר" מעלה תערוכה: 7 שנים לערוץ הוט בידור ישראלי

התערוכה, שתוצג הערב בהאנגר 22 בנמל ת"א, תציג עבודות של בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" ב-3 מדיות שונות

"הבצפר" מעלה קמפיין שילוט חוצות ומדיה חברתית

הקמפיין, בהיקף של כ-100 אלף שקל, עולה תחת הסלוגן "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" - רעיון של בוגרת "הבצפר", לירון ורדי

מנהלת הבצפר: "אנחנו נהיה חברת ההשמה של ענף הפרסום"

ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"