גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ורדה שוהם

עוד כתבות

סודה סטרים עוברת מיתוג מחדש תחת אג'נדה ירוקה

‎מוצרי החברה ישווקו במתחמים הירוקים ברשתות קמעונאיות כמו הום סנטר, אייס וטרקלין חשמל

בעלי עסקים ומומחים לשיווק קובעים: מיתון הוא הזמן הנכון להשקת מוצרים חדשים

מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות