טייקונים? "אי-אפשר יותר לקבל בלי לתת, הקומבינה הזו תמה" ■ פרסום? "המפרסם הוא החזיר, לא הפרסומאי" ■ נדל"ן בעולם? "ניו-יורק היא בית השחי של אמריקה" ■ הדר גולדמן, פעם הילד הרע של הפרסום והיום נדל"ניסט מיושב
היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן
זאת בעקבות מעבר תקציב הפרסום של AIG מזרמון-גולדמן למשרד LEAD ■ ככל הנראה החברה לא תבחר פרזנטור אחר, והקו הפרסומי יהיה נטול דמות מובילה
היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים
מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד
בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
פניות נעשו בין היתר למקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם אילון זרמון יקבל הזדמנות להתמודד על התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו
אמש נסגר החוזה, לפיו אילון זרמון ירכוש את חלקו של הדר גולדמן במשרד הפרסום ■ הצדדים סירבו לחשוף את שווי העסקה ■ גולדמן: "טרם החלטתי לאן מועדות פניי"
מסתמן כי זרמון ירכוש את חלקו של גולדמן במשרד הפרסום ■ ב-2011 דורג זרמון-גולדמן במקום ה-14 בדירוג משרדי הפרסום, לאחר ירידה של 28% בהיקפיו
תקציב הפרסום של רכבת ישראל מוערך ב-10-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
כפי שנחשף ב"גלובס", בפוקס החליטו להפסיק את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן אחרי 15 שנות עבודה משותפת ■ תקציב פוקס עמד ב-2011 על 1.8 מיליון דולר
שני הצדדים מנהלים מגעים בימים האחרונים, אך אין עדיין חוזה חתום ביניהם ■ תקציב הפרסום של פוקס טופל ב-15 השנים האחרונות בזרמון-גולדמן
מנכ"ל דלתא, צביקה שווימר: "החיבור ביננו לבין נינט יהיה מפתיע, מסקרן ומוצלח"
פוקס ומשרד הפרסום זרמון-גולדמן עובדים יחד מזה כ-15 שנה ■ היקף תקציב הפרסום של פוקס ב-2010 עמד על 1.8 מיליון דולר בלבד
על התקציב יתמודדו אדלר, ברוקנר וראובני ■ זרמון-גולדמן, המטפל בתקציב, לא הוזמן להתמודד ■ ב-2011 עמד היקף התקציב על כ-17 מיליון דולר
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
שני המשרדים הסבירו כי קיבלו את הצעת המחיר מיוניברסל מקאן, וכי לא הוסיפו עוד עלויות בשל רצונם לזכות בתקציב הפרסום של העירייה
על תקציב הפרסום, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
וינברגר יהפוך לשותף במשרד, ואילו אילון זרמון והדר גולדמן יהפכו ליו"רים משותפים ■ זרמון-גולדמן דורג במחצית הראשונה של 2011 במקום ה-13 בדירוג משרדי הפרסום בישראל