גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

חוגלה קימברלי

עוד כתבות

נייר טואלט "טישו" קלינקס, קימברלי קלארק / תמונה: שאטרסטוק

קימברלי קלארק מעלה את מחירי מוצרי התינוקות והנייר

המשווקת בישראל של האגיס, טיטולים, נייר טואלט לילי, מוצרי קלינקס, קוטקס וניקול הודיעה על עליית מחירים בשיעור של 4.4%-7.4% • לפי החברה, ההתייקרות מגיעה בעקבות "העלייה החדה והמתמשכת במחירי חומרי הגלם ובעלויות השינוע הימי"

תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

החיתול דלף - וחוגלה קימבלי תשלם את המחיר: פיצוי של 16 מיליון שקל לצרכנים

לטענת התובעים, ב-2010 מכרה חוגלה קימברלי חיתולים מכותנה אורגנית של המותג "האגיס", שהיו פגומים ולא ספגו נוזלים כלל ובכך גרמו להרטבת בגדי התינוק וסביבתו וכן לסימנים אדומים על עורו • השופטת: "המשיבה למצער לא יידעה את הצרכנים מיידית על התקלה אלא שתקה"

לפני כולם קימברלי מאחדת את תקציבי הפרסום במקאן ת"א

קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס

לפני כולם לא תאמינו מהם שיעורי הרווחיות של סנו

נתונים בלעדיים שמסר האוצר מראים שהחברות הגדולות בענף הטואלטיקה מגיעות לשיעורי רווחיות של עד 15%-16% ■ והמסקנה? הכוח והאפשרות "להעניש" הוא בידי הצרכנים

אורי בן שי / צילום:  יואל כורש

לפני כולם אורי בן-שי מונה למנכ"ל קימברלי קלארק ישראל

בן-שי, בכיר בקבוצת אסם-נסטלה, ייכנס לתפקידו בינואר הקרוב ויחליף את יובל דגים שסיים את תפקידו כבר לפני כ-3 חודשים

יובל דגים / צילום יוני רייף

יובל דגים מונה למנכ"ל קימברלי קלארק אוסטרליה וניו-זילנד

דגים כיהן במשך 5 שנים כמנכ"ל קימברלי קלארק ישראל ■ המינוי יכנס לתוקף ב-15 באוגוסט

חוגלה קימברלי משנה את שמה לקימברלי קלארק ישראל

המנכ"ל יובל דגים: "לא צפוי שינוי בכל הקשור למדיניות הפנים והחוץ של החברה. כל אספקט פעילות שהוא יישאר כשהיה"

חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חוגלה מנסה לסלק אותנו מהשוק"

חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל

מיה אייזן / צילום: תמר מצפי

מיה אייזן מונתה לסמנכ"לית השיווק של חוגלה קימברלי

שימשה בשנתיים האחרונות כסמנכ"לית חטיבת עסקים חדשים בחברה

כך P&G וחוגלה מייקרות מוצרים בלי שתשימו לב

בקרוב יעלו על המדפים מוצרים מוקטנים של נוזל הכלים פיירי, שבאמצעותם בוצעה עליית מחיר דו-ספרתית מוסווית ■ גם חוגלה-קימברלי הקטינה את אריזת מגבות הנייר ניקול וכן הפחיתה את משקלן ב-4.7%, מבלי לתת לכך ביטוי במחיר

חיתולי האגיס בכמויות שונות/ מתוך פייסבוק

תלונה: ריזות זהות של חיתולי האגיס מכילות כמות שונה

אם זועמת העלתה פוסט בפייסבוק ובו תהתה כיצד ייתכן שרכשה שתי אריזות זהות לחלוטין של חיתולי האגיס - בסופר-פארם ובניו-פארם - אלא שבשתיהן הכמות שונה: אריזה אחת מכילה 48 חיתולים, והשנייה - 42 בלבד

רמי לוי / צילום: איל יצהר

התחרות מתחממת: רמי לוי ימכור חיתולים תחת המותג הפרטי

"ידיעות אחרונות": חיתולי "רמי לוי בייבי", שיוצרו ע"י חוגלה קימברלי, יחלו להימכר בינואר ■ ההבטחה: מחיר נמוך בכ-10% מהמתחרים

רינת אפרימה / צילום: תמר מצפי

רינת אפרימה מונתה לתפקיד בכיר במטה קימברלי קלארק

אפרימה, סמנכ"לית השיווק של חוגלה קימברלי, מונתה למנהלת סקטור Adult & Fem Care באירופה, אפריקה והמזרח התיכון

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

עוד שנה קשה לנייר חדרה: הפסד של 154 מיליון שקל

עיקר ההפסד נרשם ברבעון הרביעי ■ החברה צפויה לרשום רווח הון משמעותי ממכירת חוגלה קימברלי

האגיס אוספת מהמדפים מגבונים לחים ללא בישום

הסיבה לאיסוף היא תקלת ייצור נקודתית מיום 15/2/15, שבעקבותיה נמצאה סטייה בכמות אחד הרכיבים המשמש לייצור המגבונים

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

מ"מ מנכ"ל נייר חדרה: "החלטנו 'לרדת מהר החובות'"

גדי קוניא: "התחלנו לבדוק איזה נכסים אינם שייכים לשרשרת הערך של נייר חדרה, ואותם החלטנו לממש, למכור, או לסגור" ■ את עיקר תמורת המכירה - 648 מיליון שקל - מייעדת ההנהלה להחזר חובות למחזיקי האג"ח ולבנקים

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

נייר חדרה מוכרת את חלקה בחוגלה תמורת 650 מיליון שקל

המכירה לקימברלי קלארק תניב לנייר חדרה רווח לפני מס של כ-500 מיליון שקל ■ העסקה משקפת לחוגלה שווי של 1.298 מיליארד שקל ■ מאוגוסט צנחה מניית נייר חדרה ב-50%; שווי השוק שלה רחוק ב-80% מהשיא

האגיס מנסה לבלום הירידה במכירות: משיקה חיתול חדש

חוגלה-קימבלי ממשיכה להוביל את שוק החיתולים שנאמד ב-600 מיליון שקל במכירות לצרכן, אך נתח השוק שלה ירד במהלך השנתיים האחרונות

חוגלה קימברלי

למרות ההטעיה בערבית: נדחתה ייצוגית נגד חוגלה קימברלי

בתביעה נטען להטעיית צרכנים בשל כיתוב שהיה שונה בשפה הערבית לעומת הכיתוב בעברית על גבי 3 מוצרים של שקיות אשפה ■ השופט: "זכותם של בני הציבור הערבי לקרוא בשפתם אינה רלוונטית לחוק הגנת הצרכן"

ייצוגית: יצרניות המגבונים הנשטפים באסלה מטעות צרכנים

בתביעה, בהיקף 45 מיליון שקל, נטען: המגבונים "הנשטפים באסלה" של חוגלה, סנו, ד"ר פישר, שופרסל וסופר-פארם יקרים ופוגעים במערכת הביוב