יצרנית מוצרי הטואלטיקה הודיעה לרשתות על עליית מחירי המכירה במרבית מוצריה בשיעורים של 5.5%-9.6%, "לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עלייה במחירי חומרי הגלם" • בין המוצרים שיתייקרו: חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון לבית
דיפלומט הודיעה כי בשל התייקרות משמעותית של ההובלה הימית בשנה האחרונה, היא מעדכנת את המחירון של חיתולי פמפרס לקמעונאיות • בשלב זה החברה לא הודיעה על התייקרות של מוצרים נוספים
המשווקת בישראל של האגיס, טיטולים, נייר טואלט לילי, מוצרי קלינקס, קוטקס וניקול הודיעה על עליית מחירים בשיעור של 4.4%-7.4% • לפי החברה, ההתייקרות מגיעה בעקבות "העלייה החדה והמתמשכת במחירי חומרי הגלם ובעלויות השינוע הימי"
לטענת התובעים, ב-2010 מכרה חוגלה קימברלי חיתולים מכותנה אורגנית של המותג "האגיס", שהיו פגומים ולא ספגו נוזלים כלל ובכך גרמו להרטבת בגדי התינוק וסביבתו וכן לסימנים אדומים על עורו • השופטת: "המשיבה למצער לא יידעה את הצרכנים מיידית על התקלה אלא שתקה"
בפרוקטר אנד גמבל ענו למתלוננים כי המחיר למפיץ לא עלה, וגלגלו את האשמה למשווק ולרשתות המכירה
חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל
אם זועמת העלתה פוסט בפייסבוק ובו תהתה כיצד ייתכן שרכשה שתי אריזות זהות לחלוטין של חיתולי האגיס - בסופר-פארם ובניו-פארם - אלא שבשתיהן הכמות שונה: אריזה אחת מכילה 48 חיתולים, והשנייה - 42 בלבד
"ידיעות אחרונות": חיתולי "רמי לוי בייבי", שיוצרו ע"י חוגלה קימברלי, יחלו להימכר בינואר ■ ההבטחה: מחיר נמוך בכ-10% מהמתחרים
22 שנים אחרי שהקימו את DPL, עינב אדיב-ברר וערן אדיב מוכרים את השליטה (80%) בחברה לקבוצת ניאופרם של מיכל ודוד פורר, לפי שווי של 100 מיליון שקל
המכירה לקימברלי קלארק תניב לנייר חדרה רווח לפני מס של כ-500 מיליון שקל ■ העסקה משקפת לחוגלה שווי של 1.298 מיליארד שקל ■ מאוגוסט צנחה מניית נייר חדרה ב-50%; שווי השוק שלה רחוק ב-80% מהשיא
חוגלה-קימבלי ממשיכה להוביל את שוק החיתולים שנאמד ב-600 מיליון שקל במכירות לצרכן, אך נתח השוק שלה ירד במהלך השנתיים האחרונות
חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014
תמכור חבילה של 40 חיתולים ב-7.99 דולר, מחיר של 19 סנט לחיתול
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
המפעל החדש יעמיד לחוגלה קימברלי יכולות ייצור מתקדמות בשוק החיתולים
החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
DPL: המותג BabySitter תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל