סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל

‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת

‎‎רשת סופר-פארם נכנסת לשוק החיתולים. היום (ד') השיקה הרשת את מותג החיתולים הפרטי ‏Life Baby's‏, וזאת תוך הבטחה למחיר זול יותר ב-30% ממותגי האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת.‏

‏החיתולים מיוצרים עבור סופר-פארם על-ידי חברת ‏Ontex‏ הבלגית, שלדברי הנהלת סופר-פארם היא יצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה, אחרי פרוקטר אנד גמבל. החיתולים מיוצרים בטורקיה באחד ממפעלי החברה. סופר-פארם תשקיע במהלך 8 מיליון שקל.

‏‏לדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל לאריזה. ‏‏"המחיר זול ב-30% ממחירי פמפרס והאגיס, שמחירם נע בין 45 שקל ל-59.90 שקל. אני מתחייב שכאשר הם יהיו במבצע במדפי סופר-פארם, תמיד אהיה זול מהם. כבר עכשיו אנחנו מתחילים פעילות של קופונים עם הנחה של 7 שקלים נוספים, וזאת כדי לקדם התנסות ראשונה", אומר לביא.‏

לדבריו, השקת המותג הפרטי בחיתולים תסייע לרשת לצמצם את הפסדיה על מכירות החיתולים, שהגיעו במהלך השנים לעשרות מיליוני שקלים.‏ ‏"95% ממכירות החיתולים בסופר-פארם הם של המותגים האגיס ופמפרס. השוק מאוד תחרותי, ולכן הוא בפעילות מבצעית מאוד אינטנסיבית, כשהחיתולים הם לוס לידר".‏

‏- ‎‎במחיר של 42.90 שקל סופר-פארם מרוויחה?‏

‎‎‏"כן".‏

‏- מה זה אומר על המחיר שחברות החיתולים גבו מכם?‏

‎‎‏"במשך שנים אנחנו מפסידים עשרות מיליוני שקלים על המוצרים האלה. אני אצמצם את ההפסדים שלנו על חיתולים. חיתול זה מוצר יקר לייצור".‏

‏- ‎‎גם במבצע עם קופון של 7 שקלים הנחה אתם מרוויחים?‏

‎‎‏"אני לא אומר מה מחיר הקנייה שלי". ‏

נציין כי בימים אלה יצרנית החיתולים בייביסיטר, חברת ‏‏DPL‏, השיקה מרלו"ג וכן השיקה מחדש את מפעל החיתולים לאחר החידושים שהוכנסו בו.‏

‏- ‎‎חיתולי בייביסיטר נכנסו לשוק עם מוצר טוב במחיר נמוך יותר. למה הם לא שווקו בסופר-פארם?‏

‏לביא: ‎‎‏"בדקנו את בייבי סיטר וגם ספקים אחרים באירופה, ומצאנו שותף מנצח".‏

‏עוד אומר לביא: "ביומיים האחרונים מופעלים לחצים מכל הכיוונים להקשות על המהלך, ואנחנו רצים לטווח ארוך. מצד אחד, האגיס ופמפרס ימשיכו להימכר בסופר-פארם; ומצד שני, הם מנסים וינסו לעשות מהלכים כדי לצמצם כמה שיותר את הצלחת החדירה. הצעת מבצעים ברשתות אחרות יהיה חלק מהניסיונות. הצרכן מאוד ייהנה מכל המהלך, כי הוא יקנה חיתולים במחיר יותר זול". ‏‏‎‎‏

חיתולים
 חיתולים

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988