LIFE בחדשות

סוכן חדשות
 
מגבוני "לייף בייביז" / צילום: משרד הבריאות, יח"צ
ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם
משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל
בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
  
 
גרנולה לייף של סופר-פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם מרחיבה את הריקול בגרנולה של "לייף"
זאת בשל חשש להימצאות חרקי מזון במוצר, בהמשך להודעה קודמת מתחילת החודש ■ בחברה מדגישים כי לא מדובר בסכנה בריאותית
  
 
גרנולה לייף של סופר-פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם: ריקול לגרנולה LIFE מחשש להימצאות עש המזון
ההחלטה התקבלה לאחר 4 תלונות שהתקבלו מלקוחות ■ בסופר-פארם מדגישים כי בבדיקות מדגמיות שנערכו לא התגלו ממצאים דומים, אך הוחלט על הסרת המוצר מהמדפים עד להשלמת הבדיקה
  
 
ניצן לביא / צילום: יחצ
סופר-פארם: צמיחה של 6% במכירות בישראל ל-4.5 מיליארד שקל
מסכמים שנה: "ללא המותג לייף, לרשת אין יכולת להתקיים בתחרות הנוכחית" ■ הרשת ממשיכה להתרחב בפולין, שאחראית לשליש מהרווח
  
 
קמפיין הגילוח של סופרפארם
קמפיין החודש של אוגוסט: פרסומת גילוח הזקן של סופר-פארם
איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו
  
 
סופר פארם
פדיון אירוע ביוטי סיטי של סופר-פארם: 3.5 מיליון שקל
השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל ■ המותג הנמכר ביותר באירוע היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE
  
 
סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל
‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
  
 
יוקר המחיה? מכירות המותג הפרטי מגרדות את ה-6%
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
  
 
סופר-פארם מסכמת את 2013 עם מכירות של 5 מיליארד שקל
4.2 מיליארד מהמכירות מקורן בישראל, והיתר מ-49 החנויות שפועלות בפולין
  
 
מבחן סכיני הגילוח: ג'ילט טוב ויקר, לייף מוצלח ומשתלם
הגברים בישראל נאמנים למותג הגילוח ג'ילט, וזה אכן עומד בהבטחה לאיכות גבוהה ■ עם זאת, בדיקת "גלובס" מגלה כי גם המתחרים עושים עבודה לא רעה
  
 
סופר-פארם תשווק ביטוחים עם חברת ביטוח ישיר
רשת סופר-פארם תקים ב-44 מסניפיה עמדות מיוחדות לשיווק ביטוחי המותג "לייף דירקט" ■ חברי מועדון הלקוחות "לייף סטייל" יזכו להנחות בביטוחים
  
 
מכירות סופר-פארם גדלו ב-2012 ב-6% ל-3.9 מיליארד שקל
מחיר פריט ממוצע ברשת ירד אשתקד ב-2% ■ תפתח השנה 17 סניפים חדשים
  
 
אשת השיווק של דצמבר: מנהלת המותג LIFE בסופר-פארם
חני לוטן-תוריאל נבחרה ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם
  
 
דלק ישראל משיקה שירותים חדשים בחנויות הנוחות מנטה
במסגרת המהלך, בסניפי מנטה יינתנו שירותי דואר, ויימכרו מוצרים של המותג הפרטי של סופר-פארם וכן מוצרי סודה סטרים
  
 
סופר-פארם תמכור מוצרי Life במכונות אוטומטיות מחוץ לסניפים
מוצרי הגנה מהשמש של המותג הפרטי Life יימכרו לראשונה מחוץ לסניפי הרשת
  
 

   12    >

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988