סופר-פארם תמכור מוצרי Life במכונות אוטומטיות מחוץ לסניפים

מוצרי הגנה מהשמש של המותג הפרטי Life יימכרו לראשונה מחוץ לסניפי הרשת

‎מוצרי הגנה מפני השמש של המותג הפרטי Life של סופר-פארם יימכרו לראשונה מחוץ לסניפי הרשת. המכירה תבוצע באמצעות מכונות אוטומטיות שיוצבו בכ-100 חופים, פארקים ובריכות שחייה (פארק שפיים, לונה גל, חוף מציצים בתל-אביב ואוניברסיטת תל-אביב), ודרכן ניתן יהיה לרכוש קרם הגנה 30 SPF בשפופרת המכילה 20 מ"ל במחיר של 10 שקלים.

השקעת סופר-פארם במהלך נאמדת ב-500 אלף שקל. מדובר במהלך תדמיתי שעיקרו הגדלת החשיפה למותג מחוץ לסניפי הרשת, כך שצרכן שבוי שירכוש את המוצר בעת הצורך יוכל להתנסות בו, ולפי ציפיית הרשת להעדיפו בנקודת המכירה בהמשך.

מוצרי ההגנה מהשמש הם אחד מהעוגנים החזקים של המותג Life. את מוצרי Life להגנה מפני השמש מייצרת קרליין. בתחום זה, מוצרי Life מחזיקים נתח של 20% ממכירות הרשת, אחרי אולטרסול של ד"ר פישר, המותג המוביל בקטגוריה.

לדברי חני לוטן-טוריאל, מנהלת מחלקת Life בסופר-פארם, הרשת הציבה לעצמה יעד לצמוח השנה ב-20%.

מכירות Life ב-2011 הסתכמו ב-320 מיליון שקל, גידול של 14% לעומת מכירות 2010 שהסתכמו ב-282 מיליון שקל. נתח המותג הפרטי של Life ממכירות סופר-פארם עמד השנה על 9%, והוא מחזיק בנתח ממוצע של 14% בקטגוריות בהן הוא פועל.