LIFE

כתבות אחרונות

 

סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו

המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"

אילנית חיות 22.02.2012

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

נתי יעקובי 07.11.2011

סופר-פארם משיקה דייסות לתינוקות תחת המותג Life

תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 30.05.2011

"המותג Life של סופר-פארם כבר לא משחק בגיזרת המחיר"

סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר

חגית ברונסקי 17.01.2011

בעקבות פניית "גלובס": סופר-פארם משנה תנאי הגרלה

הרשת הציעה ללקוחותיה להשתתף בהגרלה של חדר ילדים בשווי אלפי שקלים, אך לא ציינה במודעות הפרסום כי הזוכה יידרש לשלם 600 שקל על הובלה והתקנה של החדר המובטח

אפרת אהרוני 22.11.2010

סופר-פארם אוספת מהמדפים בקבוקי מים 1.5 ליטר של Life

זאת בשל חשש להימצאות החיידק סטרפטקוקוס ■ מדובר בבקבוקים ששווקו מתאריך 14 במארס ■ לקוחות המעוניינים להחזיר את הבקבוקים, באריזה סגורה או פתוחה, יוכלו לעשות זאת בסניפי הרשת ולקבל זיכוי כספי מלא

אילנית חיות ושי ניב 17.03.2010

רייטבלט: "שופרסל היא המתחרה הכי קשה של סופר-פארם"

מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות

אילנית חיות 01.03.2010

סופר-פארם תשיק את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון" ב-3.5 מיליון שקל

רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, שפותח במיוחד עבור "לייף" ע"י "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם

שירות גלובס 17.02.2009

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988