סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

על רקע פרסום תוצאות כספיות מחמיאות בפולין, יחד עם החלטה אסטרטגית להתרחבות עסקית שם ורצון לתת גז על דוושת המכירות לקראת סיום השנה, סופר-פארם ממשיכה לפרסם בעוצמות גבוהות ומשמשת באחרונה כקטר של רכבת הפרסום הישראלית הנעה בחשש על פסי המחאה החברתית.

המעניין בטקטיקת הפרסום של סופר-פארם הוא העובדה שתמיד יש מבצע כלשהו באוויר, מה שמצליח למצב אותה בתודעה כ-Customer friendly. מה שלא פחות מעניין הוא שלצד קמפייני המבצעים, מעלה הרשת קמפיין תדמיתי לא קטן, והפעם היא חוזרת לפרסם בכיכובם של הפרזנטורים המקומיים דני שטג ורמה מסינגר.

על מנת להשלים את תמונת החוסן הפרסומי של סופר-פארם בתקופה האחרונה, נציין כי את טבלת 5 המותגים המושקעים סוגר Life, מותג הבית של הרשת, המציע את מבצע Life and shopping. על כל האמור לעיל מנצח משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים ממוקמת סיטרואן, באמצעות משרד הפרסום החדש שלה ראובני-פרידן. סיטרואן מעלה קמפיין לדגם DS3 החדש שלה המוצג באופן נחשק תחת הסלוגן: "תתקשר, מקסימום היא תגיד לך לא".

עוד שני דברים שצריך לציין בקשר לקמפיין הזה: נכון לבדיקה האחרונה הוא לא כלל טלוויזיה, ומשרד הפרסום שהיה אמון על הפעילות האינטרנטית הוא "לעומק התודעה", שהתחיל את דרכו כמדיית INDOOR ולאחר מכן כמשרד פרסום מתמחה בצעירים.

אתר mako ממשיך לככב בחמישייה עם פרסום לתחום האוכל, החדשות, המתכונים ואף לבית-הספר למקצועות השיווק באינטרנט.

פרסום שבועי 05 נובמבר
 פרסום שבועי 05 נובמבר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.