רשת סופר-פארם תשיק בסוף השבוע הקרוב את חגיגת LIFE תחת המוטיב של "המירוץ למליון", בהשקעה של 3.5 מיליון שקל.
הרשת רכשה את השימוש בזכויות המותג מזכיינית ערוץ 2 רשת, ותעניק ללקוחות הטבות הקשורות בתוכנית כשבראשן משחק קופסה המבוסס על תכני התוכנית, אשר פותח במיוחד עבור "לייף" על-ידי חברת "קודקוד" ויימכר אך ורק בסניפי סופר-פארם.
בנוסף, יוגרלו במהלך החגיגה כרטיסי טיסה זוגיים ליעדים האקזוטיים המופיעים בתוכנית - בכל שבוע ליעד ששודר בתוכנית.
חגיגת LIFE תאפשר לציבור ליהנות ממגוון מוצרי לייף בהנחות של עד 50%.
יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל הרשת, ציין כי המיתון מיטיב עם מכירות המותג הפרטי, כשלדבריו בחודש ינואר בלבד גדלו מכירות המותג (ביחידות) בכ-10%. להערכתו, חגיגת LIFE תביא למכירות של כמיליון פריטים עם היקף מכירות של כ-22 מיליון שקל בשבועיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.