פדיון אירוע ביוטי סיטי של סופר-פארם: 3.5 מיליון שקל

השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל ■ המותג הנמכר ביותר באירוע היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE

סניף סופר פארם / צלם: יחצ
סניף סופר פארם / צלם: יחצ

כ-80 אלף מבקרים פקדו את אירוע ביוטי סיטי טוקיו שהתקיים בגני התערוכה בתל-אביב במשך 4 ימים - כך עולה מנתוני סופר-פארם, מארגנת האירוע.

עוד נמסר כי לעומת האירוע בשנה שעברה, המכירות גדלו בכ-45% ועמדו על 3.5 מיליון שקל. המותג הנמכר ביותר היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE.

השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988