גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ירקוני בן נתן

משרד פרסום

עוד כתבות

לפני כולם צור גולן מצטרף כשותף למשרד הפרסום בן-נתן

איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ירקוני בן-נתן הקים משרד אינטראקטיב עם חברת Next-in

הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל

ירקוני-בן נתן יטפל בתקציב הפרסום של BIOLOCKTM מבית מולטילוק

היקף התקציב יעמוד בשלב ראשון על כמיליון שקל ■ במסגרת זו תעלה החברה קמפיין בשני שלבים - בתחילה מהלך קד"מ בקרב קהל היעד הרלוונטי, ולאחר מכן יחל מהלך פרסומי מקיף