גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ליאו ברנט

סוכנות פרסום שמחוברת לגלר-נסיס

עוד כתבות

שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

בלעדי תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

עמי אלוש / צילום: איל יצהר

בלעדי המשנה למנכ"ל ליאו ברנט עוזב להייטק. מי יחליף אותו?

עמי אלוש, הדמות הקריאטיבית הבולטת במשרד הפרסום ליאו ברנט, עוזב את המשרד לטובת תפקיד בחברת פייבר • סמנכ"ל הקריאייטיב של מאקו, עידן לוי, יחליף אותו

אימי עירון / צילום: שלומי יוסף

איפה היא מוצאת שקט אורבני והספר שמפרה אותה: ההמלצות של מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ולייק ארנבוי

מהי העיר שיש בה עיצוב מוקפד ואסתטי, לאיזה בר היא הולכת כשהיא מחפשת טוויסט, ולמה היא חושבת שאי אפשר להצליח לבד • ההמלצות של אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ו־Likearainbow

אימי עירון / צילום: איל יצהר

בלעדי אימי עירון תמונה למנכ"ל ליאו ברנט; פובליסיס תרכוש את Likearainbow שבבעלותה

פובליסיס "הורגת" שתי ציפורים במכה אחת: לגלובס נודע כי קבוצת הפרסום הצרפתית רוכשת את השליטה בחברת Likearainbow שבבעלות אימי עירון המתמחה במיתוג מעסיק • עירון תמשיך לנהל את החברה ובמקביל תמונה למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט שבשליטת פובליסיס

יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס בישראל / צילום: איל יצהר

בלעדי ליאו ברנט דורש פיצוי מדיסקונט ומאשים אותו בניהול לא הוגן של מכרזי הפרסום

במכתב ששיגר משרד הפרסום לשורת גורמים בדיסקונט, ובהם המנכ"ל והיו"ר, נטען כי "התנהלות הבנק הייתה חסרת תום-לב" • המשרד דורש פיצוי של כ-590 אלף שקל עבור העלויות שנגרמו לו כתוצאה מהשתתפות במכרזי דיסקונט ופייבוקס • הבנק בתגובה: "התנהלותנו הייתה תקינה לחלוטין, ואנו מצרים על האופן שבו בחר ליאו ברנט להתנהל"

המאבק באלימות נגד נשים: פובליסיס ולקוחותיה משתלטים על ברייק הפרסומות

ביוזמת משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, הקבוצה תשתלט מחר על ברייק פרסומות, במהלכו יעלו חלק מהמפרסמים הגדולים שלה קמפיינים המותאמים למסר המלחמה באלימות נגד נשים

אורי גל /  צילום: רמי זרנגר

מנכ"ל חדש למשרד הפרסום ליאו ברנט: אורי גל יחליף את אדם פולצ'ק

הניסיון של גל, מנהל מגזר הטלקום באפל, מגיע מעולמות השיווק והאסטרטגיה: לפני תפקידו הנוכחי הוא כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes, ובעבר שימש כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת שלדור

מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי

בלעדי ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט

כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות

אדם פולצ'ק חוצה את הקווים: ימונה למשנה למנכ"ל הראל

פולצ'ק, שכיהן בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, יעמוד בראש חטיבה חדשה בהראל - חטיבת הדיגיטל

אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר

הפתעה בקבוצת פובליסיס: אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט, פורש

פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך אותו למשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית • יסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת תפקיד בכיר בצד הלקוח • טרם מונה לו מחליף

צ'יטוס/   צילומים:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מתחזקים בשטראוס: ליאו ברנט יטפל בתקציבי צ'יטוס ודוריטוס

היקף התקציבים - כ-10 מיליון שקל • במקביל, ההתמודדות על תקציב המדיה של שטראוס עולה שלב: מצגות להנהלה ייערכו מחר

פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות

שריפות יער באזור מאגר ניר עם / צילום: אייל פישר

מבשלת אלכסנדר מוציאה מהודרה מוגבלת של בירה עוטף עזה

כל החיטה לייצור הבירה נרכשה מחקלאי עוטף עזה, ששדותיהם הוצתו

אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר

בלעדי ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס

יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס

פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס בתחרות הפרסום של קאן

המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180

המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

פסטיבל קאן: ליאו ברנט פיינליסט בקטגוריית שילוט החוצות

המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל

נחשף המוח שמאחורי המבורגר הסופגנייה של ברגר קינג

משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש

משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

אדם פולצ'ק / צלם: איל יצהר

לפני כולם הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן