גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לעומק התודעה

משרד פרסום בבעלות זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים

עוד כתבות

גלי גוטליב / צילום: גיתם

בלעדי גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

בלעדי "לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

לאחר הפרידה מקבוצת שלמה: ברוקנר-יער לוי-יטפל בתקציב אופל

המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים

מי הסיר את שלט "האצבע המשולשת" של מפלגת ישר מאיילון

השלט בו נראים נתניהו, גבאי, גנץ ואחרים עושים "אצבע משולשת" כוסה בבד שחור שעות ספורות בלבד לאחר שהוצב • לנציגי מפלגת ישר נמסר כי השלט כוסה בעקבות לחצים כבדים שהופעלו לכאורה ע"י מפלגות מתחרות

בלעדי תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

אופל /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לפני כולם תקציב אופל עובר מדרורי-ארועטי-ברמן אל לעומק התודעה

השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

לפני כולם עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

הסוכנות היהודית

הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות

זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה

לפני כולם לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

קמפיין הטינופת הביתה / צילום: ענת ביין

לפני כולם לעומק התודעה, גבי אטל ופיניש - מאחורי "טינופת הביתה"

למרות שיח אלים ברשת שקשר הקמפיין לנושאים פוליטיים או מסחריים האג'נדה מאחוריו היא של איכות סביבה ומי שעומד מאחורי הקמפיין הוא המותג "פיניש"

לפני כולם TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

בוש לוגו

לפני כולם משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם

לפני כולם תקציב מותג הסלולר Huawei עובר למשרד לעומק התודעה

בחברת אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של המותג, הגיעו להסכם עם Huawei על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל

לפני כולם דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

לפני כולם "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת ramilee

העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה

לפני כולם תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"

התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר

לפני כולם "לעומק התודעה" נאלץ לוותר על תקציב הפרסום של BBB

הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"