גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מידע תקשורתי

עוד כתבות

האתגר המשמעותי הוא לזהות סיפור חדש המתהווה בראשית הדרך / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

איך תיראה מהדורת החדשות של מחר?

באמצעות יכולות ניטור מתקדמות וטכנולוגיה חדשנית של ניתוח והסקת מסקנות, ניתן להעריך מה יהיה סדר היום החדשותי; הפוליטיקאים ומומחי ניהול משברים הם הראשונים להרוויח מכך

טוויטר / צילום: שאטרסטוק

גם נגד אזרחי ישראל מתנהל "מלחמת מידע". מי אמור לטפל בה?

בארה"ב נלחמים בגניבת הדעת של הרוסים ■ בישראל, מעשים דומים מתקבלים בסלחנות ■ דעה

גוגל: 76% מבקשות הרשויות בישראל למידע על גולשים נענו

ב-94% מהמקרים שבהם הרשויות האמריקניות ביקשו מגוגל להעביר להן מידע על אודות המשתמשים שלה במחצית השנייה של השנה שעברה, החברה עשתה זאת

שפת השוק: איך להשתמש באינטרנט כדי לחפש מידע על מניות?

חיפוש מידע על מניות יכול להיות די פשוט הודות לרשת האינטרנט ■ כיצד נעזרים באתר יאהו פייננס כדי למצוא מידע על חברות ציבוריות ומניותיהן?

דן אנד ברדסטריט: ל-800 אלף ישראלים קיים מידע פיננסי שלילי

המיתון הזניק את מספר בקשות המידע על אנשים פרטיים ועסקים ב-25% וב-54% בהתאמה במחצית הראשונה של השנה ■ עסקים בתחום ההיי-טק וקבלנות הבניין רשמו את העליות החדות ביותר בביקוש למידע לגביהן

חברת "סיקור" למידע תקשורתי נסגרה - 43 עובדים יילכו הביתה

בחברה טוענים כי הסיבה לסגירה היא מחנק האשראי בבנקים וכן סירובם של רוב העיתונים הגדולים לעבור לשיטת תשלום לפי ידיעה במקום תשלום חודשי קבוע

חברת "סיקור" משיקה שירות מודיעין עסקי המבוסס על סקירה יומית של כ-1,000 עיתונים

זאת במטרה לאפשר למנהלי הרכש לראות את הפרופיל העסקי של החברות מולן הם עובדים ולקבל החלטות בזמן אמת ; שירות דומה מוצע בימים אלה גם ע"י חברת יפעת מידע תקשורתי

חברת סיקור מרחיבה את הפעילות: נכנסת לתחום לקטי העיתונות

סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת ; הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל