בית המשפט העליון דחה היום ערעור שהגישו קוריאה מוטורס ישראל, סוכנות מכוניות לים התיכון ואחיעד לוי על פסק דין שבו חויבו לשלם כמעט 3 מיליון שקל לרמי אונגר בגין גניבת סודות מסחריים ופגיעה בפרטיות • המפסידים ישלמו 80 אלף שקל הוצאות משפט
שווי אלדן מוערך במאות מיליוני שקלים • ככל הידוע המגעים הראשוניים בין הצדדים הופסקו • סמלת של מיכאל לוי מייבאת את מותגי פיאט, ג'יפ וסובארו • אלדן של משפחת דהן הציגה רווחי שיא כתוצאה מהשלכות הקורונה שהובילו למחסור ברכבים
הסכסוך בין יבואן הרכב רמי אונגר לבין יבואן הרכב מיכאל לוי עסק בזיכיון להפצת קיה בישראל, שעבר מלוי לאונגר • לוי טען כי אונגר גרם לקיה להפר את ההסכם עימו באמצעות שוחד, ואילו אונגר תבע את לוי בטענה כי פרץ למחשבו • תביעתו של לוי נדחתה, ואילו תביעתו של אונגר התקבלה בחלקה
היעד המרכזי, בכפוף לפיילוט, הוא ככל נראה התקנה ברכבי סובארו בארץ, ואולי בהמשך גם בחו"ל
לו הוא אחרון העדים מצד ההגנה במסגרת התביעות בין שני יבואני רכב מפורסמים - רמי אונגר, בעלי טלקאר (יבואנית קיה); ומיכאל לוי, בעלי סמל"ת (יבואנית פיאט)
יוסי כהן, ראש המוסד הנוכחי, תיווך בין אדם שעבד כמרגל עבור יבואן הרכב מיכאל לוי לבין עורך דינו של יריבו, רמי אונגר - זאת עפ"י עדות של סגן מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר
הקונצרן האמריקאי סלאניס פתח בבדיקת נאותות בפעילות חטיבת הפלסטיק של יצרנית סיבי הניילון הישראלית נילית ■ היקף העסקה, אם תצא לפועל, צפוי להסתכם בכ-900 מיליון שקל
מקורות מקורבים דיווחו כי "סוכמו התנאים", וכי החתימה צפויה להתבצע בתקופה הקרובה ■ בענף מעריכים את היקף העסקה ב-150-200 מיליון שקל
לוי, בעל השליטה בסמל"ת, העיד היום מטעם ההגנה במשפט הרצת מניות אי.די.בי ■ גם איש העסקים אבי מתן המשיך בקו לפיו מדובר היה בהשקעה חברית: "אני התנדבתי לעזור לנוחי, הוא לא ביקש"
לאיזה הר העפיל מנכ"ל שיכון ובינוי ולאיזו מטרה? ■ את מי מטפח דוד עזריאלי? ■ ואיזה פרס הוענק לדוד פתאל בהיעדרו?
למרות המשבר בשוק הרכב הרומני, לסובארו פוטנציאל ברומניה אם וכאשר יתאושש השוק
אונגר, שהצטייד בעוה"ד דורי קלגסבלד ורם כספי, מתאר פרשה שכאילו לקוחה מסרט ריגול הוליוודי ■ "הם פרצו למחשבים שלי, גנבו מידע וגרמו לי נזקים" ■ סמל"ת: "טענות חסרות שחר" ■ הרקע לסכסוך: הזיכיון לשיווק רכבי קיה בישראל
הממונה על ההגבלים מצא כי העסקה אינה פוגעת בתחרות ■ כעת ממתינים לאישור היצרן היפני
במגעים להצטרף לשמעון ברזילי ברכישת יפנאוטו תמורת החזר חוב האג"ח בהיקף של כ-100 מיליון שקל
לאחר ההשלמה תמוזג מהיום הפעילות השוטפת לתוך "קבוצת סמל"ת" ותבטא כניסה של הקבוצה לסגמנט המשאיות והאוטובוסים ■ הקבוצה הודיעה על שינוי ארגוני והקמת שתי חטיבות מכירות
היו"ר מיכאל לוי: "השקעה תאפשר לנו להמשיך ולבסס את מעמדה של החברה כיצרנית ויצואנית של מגוון מוצרים המשמשים את תעשיית הטקסטיל"
חברת סמל"ת שבבעלות מיכאל לוי דרשה מרמי אונגר פיצוי של 40 מיליון דולר, בטענה כי נרקחה קנוניה כדי לנשלו מהבלעדיות בייבוא רכבי KIA ■ ביהמ"ש קבע כי הנושא נמצא בסמכותה של מערכת המשפט בקוריאה
כך נודע ל"גלובס" החברה תפעל מאולם התצוגה הקודם של קיה בתל-אביב היצע הדגמים של "גרייט-וול" כולל כרגע בעיקר טנדרים עם מנועי דיזל ותיבת הילוכים ידנית, שעברו הליכי תקינה באירופה
היריבות החשאית בין יבואני הרכב יוצאת באור בכתב התביעה של מיכאל לוי נגד רמי אונגר, בקרב על יבוא קיה לישראל מקורב ללוי: "אין תקדים למה שקרה כאן, לא בארץ ולא בעולם" מקורבי אונגר: "מיכאל לוי מתוסכל מאיבוד הזיכיון, ולא נכון לשפוט אדם בעת צערו"
סמל"ת שבבעלות מיכאל לוי היתה בעלת הזיכיון לייבוא רכבי קאיה מאז 1995 טוענת כי תאגיד KIA Motors, רמי אונגר והחברות טלקאר מוטורס וריי מוטורס שבבעלותו רקחו קנוניה כדי לנשלה מהבלעדיות בייבוא הרכבים