גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מיכל שפירא

חוקרת בתחומי השיווק הפרסום וההיבטים התיאורטיים של חקר המוח, בעלת תואר ד"ר

עוד כתבות

מיכל שפירא / עיצוב: גלובס

"מהלך מופתי שפרץ את גבולות החשיבה"

מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, על הסטורי של אווה

אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה

הרשות השנייה תקדם הקמת תחנת רדיו אזורית בשפה הערבית ‏

בעקבות ההמלצת ועדת הרדיו להקים תחנה חדשה בערבית, הרשות צפויה ‏לצאת למכרז חדש ■ כיום פועלת רק תחנת רדיו אחת בערבית תחת הרשות השנייה

הרשות השנייה בוחנת הקמת תחנת רדיו בצרפתית

התחנה, אם תוקם, תהיה חדשה ולא שלוחה של תחנה קיימת

דורלי אלמגור תעמוד בראש ועדת הטלוויזיה ברשות השנייה

אלמגור תחליף את יעקב שחם, שנחשב בתקופת המועצה הקודמת לאיש החזק ברשות השנייה ■ בראש ועדת הרדיו ברשות תעמוד ד"ר מיכל שפירא

גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

הרשות השנייה: הורכבה "ועדת שחם" לבחינת שוק התקשורת

הוועדה תבחן בין היתר את מחויבויות התוכן של הזכיינים, את שוק הפרסום בטלוויזיה, את ההתנהלות הכלכלית של הזכיינים ואת השפעות המדיה החדשה

נבחרו הזוכים במלגות הרשות השנייה למחקרי תקשורת

המלגות הוענקו לחוקרים שעוסקים בהבניית סולידריות באמצעי תקשורת ההמונים, יחסי עיתונאי-מקור, בני-נוער בסיכון, השפעות התקשורת על המשפט הפלילי ועוד

הקריה האקדמית אונו פותחת חוג לפרסום עם תואר אקדמי

הקריה האקדמית אונו תפתח בשנת הלימודים הקרובה מסלול לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בהנהלת ד"ר מיכל שפירא ■ החוג קיבל באחרונה את אישור המל"ג ויעניק לבוגריו תואר BA