גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מנטוס

מותג מסטיקים וסוכריות של ליימן שליסל

עוד כתבות

ונסה מורטודירכיו / צילום: איל יצהר, גלובס

מנהלת המכירות העולמית של מנטוס: "הצרכן הישראלי לא נאמן, וזה החלק הכי קשה במשחק"

מנהלת המכירות העולמית של מותג הסוכריות והמסטיקים מנטוס מהולנד, שמשווק ב-130 מדינות, מספרת ל"גלובס" על השוק הישראלי, המתחרים והצרכן הישראלי לעומת הצרכנים בחו"ל

לפני כולם יוניברסל מקאן ומדיה קום במכרז על נתח מליימן שליסל

החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

לפני כולם השקה מוצלחת: מסטיק מנטוס פגע באורביט וב-MUST

הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי

שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר

דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר