גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מרטין לינדסטרום

עתידן מותגים ואחד מהבלוגרים השיווקיים המובילים בעולם

עוד כתבות

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"

מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"

מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"

כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"

מרטין לינדסטרום: "ישראל צריכה להשתמש בהוליווד כדי לקדם את עצמה"

עתידן המותגים בוועידת תקשורת ונתח שוק: "ישראל היא מותג 'סכיזופרני' שתדמיתו מחוץ לגבולות המדינה שונה לחלוטין מזו שבתוך גבולותיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

גורו המיתוג החושי מרטין לינדסטרום בראיון בלעדי: "ישראל מותג סכיזופרני"

וגם: סדרת שאלות ותשובות מיוחדת עם גדעון עמיחי, יוסי לובטון, מיכל המאירי וזמיר דחב"ש

אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

לרגל ועידת תקשורת ונתח שוק: 3 בלוגרים מובילים מנבאים את עתיד השיווק ברשת

מרטין לינדסטרום, סת' גודין וכריס ברוגן - שלושה מהבלוגרים השיווקיים המובילים בעולם - מספרים בראיון מיוחד ל"גלובס" על הפלטפורמה הדיגיטלית ככלי למיתוג, ומנבאים ממה יהיה עשוי השיווק העתידני