גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

משקה אנרגיה

עוד כתבות

משקאות XL / צילום: אתר החברה

תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL

חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"

להיט שצובר תאוצה: משקה שמחליף ארוחה שלמה

הכירו את המשקה האולטימטיבי שזוכה להתלהבות בארה"ב: בקבוק משקה מוכן לשתייה, הכולל את כל הוויטמינים, המינרלים, הפחמימות והחלבונים שהגוף צריך לקבל מארוחה מאוזנת ובריאה

מיליארדר מאנוג' בהארגאווה, פילנתרופיה, חדשנות, מדינות עולם שלישי / צילום: וידאו

סיפור מדהים: הפך לטייקון וזה מה שעשה עם 99% מהונו

הצצה לסיפורו מעורר ההשראה של האיש שהמציא משקה אנרגיה חדשני אשר הפך אותו למיליארדר, ואז החליט להגשים את חלום ולהשקיע בו 99% מההון העצום אותו צבר

קריירה הייטק סלולר / צילום: thinkstock

אלטמן: משקה אנרגיה לטיפול ב"עייפות אחרי ארוחת צהריים"

מדובר בתערובת של תמציות צמחי מרפא מוכרות שנבדקה קלינית בשני ניסויים, ובשניהם היא נמצאה משפרת ערנות בשעות אחר-הצהריים לעומת מוצר דמה

רד בול

רד בול לא נתן לכם כנפיים? אתם זכאים לפיצוי

רד בול הגיעה לפשרה עם תובעים שטוענים כי האמירה "רד בול נותן לך כנפיים" מהווה הטעיה - ותשלם 13 מיליארד דולר, או 10 דולר במזומן למי שקנה את המשקה בין 2002 ל-2014

קוקה קולה

קוקה-קולה תרכוש 16.7% מ-Monster תמורת 2.15 מיליארד דולר

בעסקה זו תנסה קוקה-קולה להרוויח מהעלייה בפופולריות של משקאות האנרגיה, ובפרט אלה של Monster, אשר צברו קהל צעיר נאמן

לפני כולם תקציבי טובורג וסטלה ארטואה עברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית

לפני כולם החברה המרכזית למשקאות נכנסת לשוק משקאות האנרגיה

‎‎תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"‏

רד בול מצמצמת חשיפה בישראל - ותפטר עשרות עובדים

המהלך של רד בול בא לאחר שנתח השוק בישראל של משקה האנרגיה הפופולרי ירד בשנים האחרונות, ברקע תחרות עזה מצד המותגים XL ו-BLU

רד בול משקיעה 4 מיליון שקל באירוע שיווקי

אירוע "רד בל פלוגטאג" ייערך זו הפעם השלישית בשיתוף עם עיריית תל-אביב

קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה

בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני

משרד הבריאות: מכירת משקאות אנרגיה תוגבל למבוגרים בלבד

הצעדים החדשים מגיעים על רקע אזהרה שפרסם מינהל התרופות האמריקני בעניין כמות הקפאין הקיימת במשקאות האנרגיה, המסכנת את הצרכנים

כמו 4 בירות: ניו-יורק תפסיק מכירת משקאות אנרגיה אלכוהוליים

מפיצת הבירות הגדולה במדינת ניו-יורק הסכימה להפסיק למכור את המשקאות הנ"ל בעוד 4 שבועות ■ זאת לאחר שהמשקאות נקשרו למקרים של הרעלות אלכוהול ולמוות

מה נקנה בעשור הבא: הצצה לטרנדים הצרכניים בשנים הקרובות

בעשור הבא נשלם פחות על תקשורת, נקנה קרוב לבית, נרקוד במקום להתעמל, נאכל יותר בריא ונזדקן יותר לאט ■ "גלובס" מסכם עשור של שינויים בצרכנות, ממזון עד פיננסים - וגם מציץ לטרנדים של העשור הקרוב

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: קמפיין גרילה למשקה "רד ריין"

קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג

סידס: XL הפרה הסכם איתנו לשיווק בלעדי של המשקה בארץ

לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

מה תשתו?

המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים

תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס

מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה