גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ניר פרח

פרסומאי, שימש כמנהל קריאייטיב במקאן-אריקסון, בגיתם BBDO ובפוגל-אוגילבי וכקופירייטר בראובני-פרידן. מונה למנהל קריאייטיב ב-JWT ישראל.

עוד כתבות

קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

דוד פוגל פירסומאי / צילום: תמר מצפי

לפני כולם פעילות פוגל-אוגילבי תועבר לתוך אדלר-חומסקי

זאת במסגרת הסכם שהושג בין המשרדים להחזר חוב בן 10 מיליון שקל של פוגל לאדלר ■ ההסכם טעון את אישור בית המשפט

לפני כולם ניר פרח ימונה למנכ"ל משרד הפרסום פוגל-אוגילבי

פרח, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב ב-JWT‎‏ ישראל‏, יחליף בתפקיד את עדנה מאור

אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח