מה הסתתר מתחת למעיל של קסטרו: היוצרות של הפרסומת ובכירי הפרסומאים מסבירים מה הפך אותה לאייקונית בזמן אמת - ולפרסומת שנחשבת בעיני רבים עד היום כטובה ביותר שנוצרה בישראל
הבמאית מאחורי "תפוזינה" ו"המעיל של קסטרו" לא מתחרטת על כלום: "ברור שהיום פרסומת כמו תפוזינה לא היתה יכולה לעלות. היום, כל מה שקשור לערטול, נתפס כמחליש"
שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, מראיינת את במאית הפרסומות נירית ירון, שכותבת סדרה על עולם הפרסום - ומניחה לביוגרפיה הפרטית שלה לזחול לתוך הטקסט