גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נתן שרנסקי

יו"ר הסוכנות היהודית

עוד כתבות

נתן שרנסקי / צילום: שאטרסטוק

נתניהו נפגש עם אדלסון באירוע לכבודו של נתן שרנסקי

ראש הממשלה נתניהו נאם הלילה בניו-יורק באירוע לכבודו של יו"ר הסוכנות היהודית הפורש ■ פסקה נרחבת מהנאום הוקדשה לפירוט פעולות התרומות של אדלסון בישראל

שרנסקי ביקר אצל אמו של המאבטח שנורה בטעות

במהלך הביקור מסר שרנסקי לאם המחאה בסך 4,000 שקל לצורך תשלום שכר דירה, ושלשום הודיע כי תקבל מענק נוסף של 25,000 שקל בסוף החודש

תוכנית חירום: "להיערך לעלייה של 120 אלף איש מצרפת"

"ידיעות אחרונות": תוכנית חירום של הסוכנות הוגשה לממשלה ■ היו"ר נתן שרנסקי: "ללא היערכות מתאימה, יהודי צרפת יהגרו למדינות אחרות"

שרנסקי פועל לביטול מכירת מתחם הקליטה במבשרת ציון

שרנסקי הופיע על פי בקשתו בפני דירקטוריון חברת הפנסיה של עובדי הסוכנות היהודית ואמר כי הוא מצפה מחברת הפנסיה לשקול מחדש את החלטתה למכור עד סוף שנת 2014 את מרכז הקליטה במבשרת

השיחה: הבת-מצווש של אונגר

מי באו לחגוג עם רמי ויעל אונגר את בת-המצווה של נכדתם? ■ מי התחככו עם בר רפאלי בהשקה של משפחת אירני? ■ וגם: מדוע שימש נתן שרנסקי כדייל בעברו?

הכותל כבר לא בידינו

"נשות הכותל" הן אורתודוכסיות בדיוק כמו הרבנים שמגדפים אותן

נתן שרנסקי: "לשר השיכון הבא תהיה עבודה לא קלה"

שרנסקי, היום יו"ר הסוכנות היהודית ולשעבר שר שיכון בממשלת אריאל שרון: "אם כחלון יעשה במינהל מה שעשה בסלולר, זה יהיה מצוין" ■ "חייב להיות קשר חזק בין המינהל, למשרדי הפנים והשיכון, אחרת דברים לא יזוזו"

הסוכנות היהודית על מאבק הסטודנטים: "צביעות וגזענות"

זאת לאחר שראשי אגודת הסטודנטים הקימו מאהל מחאה במעונות והציפו את לשכת שרנסקי, יו"ר הסוכנות היהודית, בטלפונים, עקב דרישת הסוכנות לשכן עולים חדשים במעונות בית ברודצקי

עמיגור מסבה מרכזי קליטה ישנים למרכזי דיור לקשישים

עמיגור מתחילה בימים אלו לאכלס חמישה מרכזי דיור לקשישים ברחבי הארץ שיתנו מענה לכ-700 קשישים ■ מדובר במרכזי קליטה ישנים של הסוכנות היהודית שהוסבו לדירות מגורים

צא משם, אמרה אפריקה

האם ריבונות לאומית ואינטרסים זרים מעניקים לעריצים את הזכות לגנוב בחירות?

עקב התגובות בציבור: הסוכנות היהודית מרככת את קמפיין ההתבוללות

תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות