גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סכיני גילוח

עוד כתבות

קמפיין קיקסטארטר מגלח גב / צילום: מהוידאו

נחטף: כך הפך המוצר החדש הזה ללהיט מכירות ברשת

במבט ראשון נראה כי קמפיין גיוס ההמונים למוצר הזה נועד לכישלון, אלא שה-Backblade - מכשיר גילוח חדשני המאפשר לגברים שעירים להגיע לשערות הגב - הפך ללהיט ונמכר בלמעלה מ-300 אלף דולר במכירה מוקדמת

הסוף לחתכים: סכין גילוח חדש שנחטף והפך ללהיט ברשת

הכירו את סכין הגילוח לייזר החדש והמהפכני שנחשף בארה"ב וגייס 3.5 מיליון דולר

קמפיין הגילוח של סופרפארם

קמפיין החודש של אוגוסט: פרסומת גילוח הזקן של סופר-פארם

איך נאבקים במותג בינלאומי ענק? זה האתגר שעמד בפני סופר-פארם ובאומן-בר-ריבנאי, שהשיקו סכין גילוח חדש וביקשו לקחת נתחי שוק מג'ילט ■ הפתרון: פרסום אמוציונלי רק בדיגיטל, שאפילו בחו"ל לא נותרו אדישים אליו

מחירי ג'ילט בארץ גבוהים פי 2-3 מבחו"ל

עזבו את השרים, לא ייצא לכם כלום מהם. הכוח בידיים שלכם ■ ג'ילט: "הרשתות קובעות את המחיר לצרכן" ■ סופר-פארם מאשימה את הספקים

מתגלחים עלינו

ג'ילט וגוגל צברו כוח ומרשות לעצמן לגבות מחירים גבוהים ולהתחמק ממס

מבחן סכיני הגילוח: ג'ילט טוב ויקר, לייף מוצלח ומשתלם

הגברים בישראל נאמנים למותג הגילוח ג'ילט, וזה אכן עומד בהבטחה לאיכות גבוהה ■ עם זאת, בדיקת "גלובס" מגלה כי גם המתחרים עושים עבודה לא רעה

מותג סכיני הגילוח החדש XBlade ישווק ברשת וטלפונית

המותג יושק במסגרת המודל האמריקאי Dollar Shave Club, שלפיו המוצר לא נמכר ברשתות השיווק אלא רק באתר ייעודי או בשירות טלפוני

Rotoshave של פוג'יקום: סכין גילוח מתקדם ומוצלח

קשה להבין מה עבר על המעצבים של emjoi בתכנון סכין הגילוח הזה - כולו מפלסטיק, אשר מגיע בצבע כסוף בצד הקדמי ושחור בצד האחורי ■ למרות זאת, מדובר בסכין גילוח שבהחלט יודע לתת פייט למתחרים

פוג'יקום משקיעה 15 מיליון שקל במותג סכיני גילוח חשמליים

המותג "רוטושייב" ישווק בלעדית בסופר-פארם ■ סמנכ"ל השיווק: "זו חלופה חדשנית לג'ילט"

ג'ילט בפרסומת חדשה: מסבירה לגברים כיצד לגלח מפשעה, בתי-שחי וגב

הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי