הרקסטון החדש מספק תמורה טובה לכסף, עם מערכת הנעה מעודנת, יכולות שטח לא מבוטלות ועיצוב שמתקן את הרושם של דגמי העבר התמוהים, אבל הנוכחות הזעירה של סנגיונג בשוק הישראלי בשנים האחרונות תחייב אותה להשקיע כדי ליצור חשיפה למותג
ליצירה החדשה יש מרחב פנים מרשים, מפרט "ישראלי" נדיב ומחיר הגיוני
אחרי הרבה טלטלות עסקיות, ועם בעל בית הודי עשיר, מגיעה סנגיונג הקוריאנית אל המנוחה, בינתיים
המיניוואן הגדול מציע שבעה מקומות ישיבה, תא מטען גדול ומנוע טורבו-דיזל מודרני ■ עם רמת אבזור גבוהה יחסית יעלה הרכב כ-210 אלף שקל
לקראת תערוכת ז'נבה מתחילים יצרני הרכב להציג את חידושיהם מהתערוכה ■ סנגיונג הקוריאנית הציגה תמונות רשמיות של הדור החדש של המינוואן הוותיק "רודיוס" ■ במקביל הציגה סיטרואן אב-טיפוס שקרוב מאד בעיצובו לדור החדש של המיניוואן "C4 PICASSO"
בטרם ירד סופית מהבמה, החליטה קרייזלר לממן עבור ג'יפ קומפאס מתיחת פנים ושדרוג הנדסי מקיף ■ התוצאה - חיית כביש קצת יותר מהוקצעת ועיצוב ייחודי, שנראה יקר ויוקרתי מכפי שהוא באמת
שברולט קפטיבה החדשה היא דו-שימושית משפחתית טובה מאוד ■ אבל רק עם מנוע הדיזל, שמאפשר לה להפגין את מלוא מעלותיה: שימושיות, נוחיות, מרחב ויכולת העמסה מופלגת
יתחרה ביונדאי IX35 וטיוטה ראב 4 ויגיע אלינו עם מנוע דיזל חזק ותיבה אוטומטית
סנגיונג C200: תחת צלו של כונס הנכסים יונדאי "אקווס": בדרך לדובאי יונדאי אלנטרה הייבריד: בעוד שנה באירופה קיה "סורנטו": סגנון אירופי ורנו-סמסונג SM3: הכנה להנעה חשמלית