גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עונות

רשת אופנה למידות גדולות

עוד כתבות

ג'אמפ jump

לפני כולם רשתות האופנה ג'אמפ ועונות ימוזגו, 25 סניפים ייסגרו

בתום התהליך תמנה הרשת הממוזגת, "עונות ג'אמפ", 75 סניפים ■ בעל השליטה ברשתות, יואב שמע: "המיזוג יעלה את הפדיון למ"ר ויגדיל את רווחיות החברה"

הפרסומת המצוירת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח

חנות ג'אמפ / צילום: תמר מצפי

לפני כולם רשת ג'אמפ תפתח 8 סניפים חדשים ותשפץ את הישנים

הבעלים החדשים, שרכשו את ג'אמפ ועונות ביוני האחרון, טוענים: "התהליך קורה בקופות כבר עכשיו. החודש אנו מצפים למכור 30% מעל ליעד" ■ ג'אמפ שינתה קונספט ומוכרת אופנה לנשים בגילאי 30 במידות 38-48

סניף של רשת עונות בקניון הזהב/ צילום: איל יצהר

לפני כולם תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לשטרית מדיה גרופ

תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל

ג'אמפ jump

שוב מחליפה ידיים: ONOT רוכשת את רשת האופנה ג'אמפ

‎‎היקף העסקה: 800 אלף שקל ■ מדובר במכירה הרביעית של הרשת מאז הקמתה‏

לפני כולם אחר שנה בלבד: גיתם ורשת ONOT נפרדים

משרד הפרסום ורשת האופנה נפרדים על רקע חילוקי דעות בנושאים מסחריים ‏

גלובל ריטייל גרופ תרכוש את ml וג'אמפ ב-2.2 מיליון שקל

(עדכון) - עונות הציעה לרכוש את המוניטין והמלאי של ג'אמפ ב-1.2 מיליון שקל, והמשביר הציעה לרכוש את המוניטין והמלאי של ml במיליון שקל, אך ביהמ"ש העדיף את הצעת גלובל ריטייל, שאינה דורשת את אישור הממונה על ההגבלים

תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר לגיתם

מתחילת השנה פרסמה רשת ONOT בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

איפה אפשר למצוא בגדים ונעליים במידות חריגות?

לא קל למצוא בארץ בגדים במידות מעל 48 או נעל במידה 50 ■ בשנים האחרונות נפתחות עוד ועוד חנויות למידות חריגות, אך ההיצע עדיין דל, והמחירים לרוב גבוהים

לפני כולם תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לגלר-נסיס-פובליסיס

בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון

מארינה מקסימיליאן בלומין תוביל קמפיין ל"עונות" עבור כ-750 אלף שקל

בלומין בת ה-22 נחשפה לקהל עם הצטרפותה לתוכנית "כוכב נולד" ב-2007, בה העפילה למקום השני ■ כיום היא מגישה יחד עם השף חיים כהן את התוכנית "מועדון ארוחת הערב" בזכיינית ערוץ 2 קשת

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

בצל החשש מהשפעות המיתון: רשתות האופנה הקדימו את מבצעי החורף

זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה ; בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי