בתום התהליך תמנה הרשת הממוזגת, "עונות ג'אמפ", 75 סניפים ■ בעל השליטה ברשתות, יואב שמע: "המיזוג יעלה את הפדיון למ"ר ויגדיל את רווחיות החברה"
גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח
הבעלים החדשים, שרכשו את ג'אמפ ועונות ביוני האחרון, טוענים: "התהליך קורה בקופות כבר עכשיו. החודש אנו מצפים למכור 30% מעל ליעד" ■ ג'אמפ שינתה קונספט ומוכרת אופנה לנשים בגילאי 30 במידות 38-48
תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל
היקף העסקה: 800 אלף שקל ■ מדובר במכירה הרביעית של הרשת מאז הקמתה
משרד הפרסום ורשת האופנה נפרדים על רקע חילוקי דעות בנושאים מסחריים
(עדכון) - עונות הציעה לרכוש את המוניטין והמלאי של ג'אמפ ב-1.2 מיליון שקל, והמשביר הציעה לרכוש את המוניטין והמלאי של ml במיליון שקל, אך ביהמ"ש העדיף את הצעת גלובל ריטייל, שאינה דורשת את אישור הממונה על ההגבלים
מתחילת השנה פרסמה רשת ONOT בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
לא קל למצוא בארץ בגדים במידות מעל 48 או נעל במידה 50 ■ בשנים האחרונות נפתחות עוד ועוד חנויות למידות חריגות, אך ההיצע עדיין דל, והמחירים לרוב גבוהים
בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בלומין בת ה-22 נחשפה לקהל עם הצטרפותה לתוכנית "כוכב נולד" ב-2007, בה העפילה למקום השני ■ כיום היא מגישה יחד עם השף חיים כהן את התוכנית "מועדון ארוחת הערב" בזכיינית ערוץ 2 קשת
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי