גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עור הפנים

עוד כתבות

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

טיפולי אקנה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תוצאות חיוביות לפואמיקס מניסוי שלישי באקנה

החברה נאלצה לחזור על הניסוי במוצר' לאחר שאחד משני הניסויים שנערכו במקביל לא השיג תוצאה טובה • תוצאות חיוביות בשניים מתוך שלושה ניסיונות עשויות להספיק לאישור